„Pastarųjų metų tendencijos rodo, kad vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete, taigi fizinių klientų aptarnavimo padalinių poreikis nuolat mažėja. Reaguojant į besikeičiančius poreikius, jau prieš dvejus metus visoje banko grupėje buvo priimtas sprendimas keisti klientų aptarnavimo politiką. Nuosekliai šį sprendimą ir įgyvendiname – mažiname padalinių skaičių, plečiame banko paslaugų spektrą internete, taip pat didiname klientus telefonu ir internetu aptarnaujančių darbuotojų skaičių“, - pranešime cituojamas banko „Bigbank“ AS Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas.
Toks sprendimas priimtas visos banko grupės mastu.
Pasak R. Norvilo, klientai dar bus laukiami Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių skyriuose, tačiau iki metų vidurio planuojame juos uždaryti ir tokiu būdu pereiti prie internetinės bankininkystės paslaugų.
Banko klientai, kaip ir iki šiol, paskolas taip pat galės gauti „Paypost“ padaliniuose.
„Bigbank“ atitinkamų priemonių ėmėsi ir kitose Baltijos šalyse. Planuojama, kad visiškai optimizavus veiklą ir visas „Bigbank“ teikiamas paslaugas perkėlus į internetą, liks tik vienas banko skyrius Estijoje, Taline. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.
„Bigbank” veikia Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir Švedijoje.