„Pastarųjų metų tendencijos rodo, kad vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete, taigi fizinių klientų aptarnavimo padalinių poreikis nuolat mažėja. Reaguojant į besikeičiančius poreikius, jau prieš dvejus metus visoje banko grupėje buvo priimtas sprendimas keisti klientų aptarnavimo politiką. Nuosekliai šį sprendimą ir įgyvendiname – mažiname padalinių skaičių, plečiame banko paslaugų spektrą internete, taip pat didiname klientus telefonu ir internetu aptarnaujančių darbuotojų skaičių“, - pranešime cituojamas banko „Bigbank“ AS Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas.

Toks sprendimas priimtas visos banko grupės mastu.

Rolandas Norvilas
Šiuo metu Lietuvoje veikia 4 banko skyriai Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“, tačiau jau šią savaitę, vasario 25 d., uždaromas Vilniuje veikiantis banko klientų aptarnavimo padalinys.

Pasak R. Norvilo, klientai dar bus laukiami Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių skyriuose, tačiau iki metų vidurio planuojame juos uždaryti ir tokiu būdu pereiti prie internetinės bankininkystės paslaugų.

Banko klientai, kaip ir iki šiol, paskolas taip pat galės gauti  „Paypost“ padaliniuose.

„Bigbank“ atitinkamų priemonių ėmėsi ir kitose Baltijos šalyse. Planuojama, kad visiškai optimizavus veiklą ir visas „Bigbank“ teikiamas paslaugas perkėlus į internetą, liks tik vienas banko skyrius Estijoje, Taline. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.

„Bigbank” veikia Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Suomijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Ispanijoje, Olandijoje ir Švedijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)