Taryba nustatys aktualiausias bei skubiausiai spręstinas praktines vartotojų ir bankų klientų problemas bei siūlys jų sprendimo būdus. Tikimasi pasiūlymų, kaip tobulinti finansinių paslaugų sektoriaus reguliavimą, vartotojų ir bankų ginčų sprendimą, įtvirtinti aukštais etikos standartais pagrįstą verslo praktiką.

„Steigdami šią tarybą imamės taikdario misijos – tikimės ir siekiame, kad bankams ir jų klientams atstovaujančios institucijos bendradarbiautų glaudžiau ir veiksmingiau“,– sakė Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas. Jo teigimu, „taryba turėtų tapti ta vieta, kur neretai bendros kalbos nerandančios pusės išgirs viena kitą ir konstruktyviai dirbdamos ras sprendimus, kurie duos apčiuopiamos praktinės naudos ir finansinių paslaugų teikėjams, ir jų klientams“.

Vartotojų ir bankų tarybą sudarys šie nariai: Daiva Ušinskaitė-Filonovienė (Investuotojų asociacija), Rūtenis Paukštė ir Vytautas Kalmatavičius (Lietuvos bankų klientų asociacija), Zita Čeponytė (Lietuvos vartotojų institutas), Audrius Matikiūnas (SEB), Vilmantas Martišius („Nordea” Lietuvos skyrius), Žygimantas Stankevičius (DNB), Mindaugas Morkūnas („Swedbank“). Darbo grupės sudėtį numatoma peržiūrėti po vienų metų.

Vartotojų ir bankų tarybos veiklą koordinuos Lietuvos banko Priežiūros tarnyba.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (16)