Pirmą kartą bandydama interaktyvią rinkodarą, bealkoholinių gėrimų gamintoja “Coca Cola” sudarė 64 mln. JAV dolerių vertinamą sutartį.

Kompanijos teigė planuojančios naudoti viena kitos prekinį ženklą ir paskirstymo kanalus savo produktų ir paslaugų rėmimui jau šią vasarą.

Nors abi kompanijos atsisakė pateikti tikslias susitarimo detales, jos neužginčijo spaudos pranešimų, kad “Coca Cola” sumokės AOL 24 mln. JAV dolerių už technologiją, produktus bei paslaugas ir kad kiekviena kompanija įsipareigojo skirti apie 20 mln. rinkodaros veiklai bei koordinuojančiam personalui.

Prieš keletą savačių “Coca Cola” pranešė atidarysianti parduotuvę internete.

Kovo gale “PepsiCo” paskelbė bendros rinkodaros susitarimą su interneto portalu “Yahoo”, kuriuo kiekvienas įsipareigojo reklamuoti vienas kito prekinį ženklą ir produktus internete bei parduotuvėse.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją