„Amazon“ Vašingtone figūruoja jau ilgą laiką bei užsiėmė lobizmu įvairiose srityse, pavyzdžiui, mokesčių, imigracijos, prekybos ir mobiliojo ryšio klausimais.

Tačiau birželį praneštas bendrovės sprendimas įsigyti „Whole Foods“ sulaukė nemažai kritikos iš JAV politikų, prekybos sąjungų ir kitų grupių. Nepaisant to, manoma, kad antimonopolinė komisija galiausiai šį susijungimą patvirtins.

„Amazon“ padėtį Vašingtone sunkina ir tai, kad kompanijos vadovas Jeffas Bezosasįsigijo laikraštį „Washington Post“, kurį ne kartą kritikavo JAV prezidentas Donaldas Trumpas.

Palyginimui, pirmąjį šių metų ketvirtį „Amazon“ lobizmui išleido 2,9 mln. dolerių. Jei išlaidavimo tempas smarkiai nelėtės, bendrovė per metus išleis apie 12 mln. dolerių.

Antrąjį ketvirtį „Amazon“ pasamdė konsultacinę bendrovę „McGuireWoods Consulting“, kuri dirba ties dronų ir kitais panašiais klausimais.

Be konsultantų, bendrovė taip pat samdo lobistus Atstovų rūmuose. Naujausioje deklaracijoje įvardinti 15 darbuotojų, kurie kompanijos vardu užsiima lobizmu Vašingtone.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją