Aludarių jungtuvės - nauda "Pepsi-Colai"

Rinkos analitikai prognozuoja, jog susijungus trims stambiausioms šalies alaus darykloms, o Suomijos alaus bedrovei "Olvi" ir "Coca-Colai" įgyvendinus savo ketinimus dėl bendradarbiavimo gėrimų platinimo srityje, Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkoje sustiprėtų "Pepsi-Colos" pozicijos, o alaus rinkoje išloštų Kauno AB "Ragutis".
Pranešta, jog "Olvi" ir "Coca-Cola" 2001 m. pradžioje ketina pradėti bendradarbiauti platindamos gėrimus Estijoje, Latvijoje ir galbūt Lietuvoje. Tokius pokyčius paskatino "Carlsberg" ir "Orkla ASA" susijungimas. Mat "Pepsi-Colos" gėrimų platinimo teises Baltijos šalyse turi "Orkla ASA" valdomas koncernas "Baltic Beverages Holding" (BBH), taigi atsirado galimybė, jog kai kuriose šalyse konkurentų "Coca-Colos" bei "Pepsi-Colos" platinimas atsidurs vienose rankose.

Anot Silvestro Tamučio, FMĮ "Suprema" analitiko, įvykus šiems pokyčiams Lietuvoje galima laukti rinkos perdalijimo tarp "Coca-Colos" ir "Pepsi-Colos". Šiuo metu "Pepsi" platina UAB "Jungtinis alaus centras" (JAC) ir jos pozicijos, palyginti su išvystytą tinklą turinčia "Coca-Cola", yra silpnesnės.

Rinkos tyrimų kompanijos "ACNielsen" duomenimis, šiuo metu "Colai" tenka 23%, o "Pepsi" 3% Lietuvos gaiviųjų gėrimų rinkos. "Susijungus "Švyturiui" bei BBH įmonėms ir sutelkus savo platinimo tinklą, didesniame kiekyje vietų būtų platinama ir "Pepsi", - prognozavo analitikas.

Kad padėtis gaiviųjų gėrimų rinkoje gali keisti, galimybės neatmeta ir Arūnas Jarmolavičius, JAC generalinis direktorius.

Dėl bendradarbiavimo susitarus "Coca-Colai" ir "Olvi", anot analitikų, išloštų "Olvi" valdomas "Ragutis", "Cola-Cola" turi platų patintojų tinklą Lietuvoje, o tai leistų "Ragučiui", kol kas stipriausias pozicijas turinčiam Kauno regione, pardavinėti savo alų ir tose šalies vietose, kur jo padėtis kol kas ne tokia gera", - mano p. Tamutis.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Pašto skyrius siūlo įkurti bibliotekose ar parduotuvėse (65)

Siekiant kaimo vietovių nepalikti be pašto, Lietuvos pašto padaliniai galėtų dirbti kartu su bibliotekomis ar kitomis valstybės institucijomis, sako Seimo pirmininkas.

„Barbora“ ateina į Kauną (50)

Internetinė parduotuvė „Barbora“ balandį planuoja pradėti veiklą Kaune, pranešė įmonės direktorius Tomas Kibildis.

Darbdaviai tikisi greito Darbo kodekso priėmimo (58)

Darbdavių atstovai norėtų, kad naujasis Darbo kodeksas Seime būtų patvirtintas balandį, nes tai leistų verslui iki liepos pradžios prisitaikyti prie naujų darbo santykių. Darbdaviai taip pat tikisi, kad parlamentarai nekeis Trišalėje taryboje sutartų nuostatų.

„Twitter“ svarsto galimybę įvesti mokestį už paslaugas (1)

„Twitter“ svarsto galimybę pristatyti naują populiarios programėlės „Tweetdeck“ versiją, skirtą profesionalams, ir pirmą kartą pradėti imti mokestį už paslaugas iš kai kurių vartotojų, ketvirtadienį informuoja „Reuters“, remdamasi bendrovės duomenimis.

„Startup Lithuania“ įvardytas kaip sektinas ekosistemos skatinimo pavyzdys

Pasaulio ekonomikos forumo ir Europos investicijų banko šią savaitę išleistoje ataskaitoje „Verslios Lietuvos“ startuolių ekosistemos platforma „Startup Lithuania“ buvo įtraukta tarp 25 pavyzdinių verslumo ir inovacijų skatinimo iniciatyvų.