"Alitos" gaminiai skina tarptautinius laurus

Didžiausios Lietuvoje šampano gamybos bendrovės "Alita" gaminiai tarptautiniame konkurse pelnė aukščiausius įvertinimus.
"Alitos" šampanizuotas vynuogių vynas "Klasikinis" ir vynas "Merlot" praėjusią savaitę Maskvoje vykusiame ketvirtajame tarptautiniame konkurse "Geriausias metų šampanas, vynas, konjakas" pelnė aukso medalius, o brendis "Alita" buvo apdovanotas sidabro medaliu.

Tai BNS pirmadienį pranešė įmonės rinkodaros vadovė Modesta Tarasauskienė.

Maskvoje rengiamo tarptautinio konkurso tikslas - geriausių gamintojų ir kokybiškiausių gaminių atranka, tradicinių ir naujų vyno bei konjako rūšių populiarinimas ir jų vartojimo kultūros kėlimas.

Negalutiniais duomenimis, "Alita" per dešimt šių metų mėnesių uždirbo 3,2 mln. litų ikimokestinio pelno , arba beveik 35 proc. mažiau nei pernai tuo pat metu.

Sausio-spalio mėnesiais "Alitos" apyvarta buvo 55,2 mln. litų - beveik 9 proc. mažesnė nei per dešimt 1999-ųjų mėnesių.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 
Naujienų prenumerata

Naujienos

Pietryčių Lietuvos regiono plėtros fondas nebus steigiamas (20)

Vieno ekonomiškai silpniausių šalyje Pietryčių Lietuvos regiono, kuriame yra Vilniaus ir Šalčininkų rajonai, plėtros fondas kol kas nebus steigiamas.

Dviejų baseinų Vilniuje statybų konkursus tikimasi paskelbti gruodį (4)

Konkursus dviejų naujų baseinų Vilniuje statyboms tikimasi paskelbti dar šiemet, sako Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Nors ir nežymiai, bet gerėja finansinės padėties šeimoje vertinimas (16)

Per paskutinį mėnesį sumažėjo respondentų, nurodžiusių, kad jų šeimos finansinė padėtis blogėja, rodo naujausia sociologinė apklausa.

Apklausa: pastebimas ekonominės padėties pagerėjimas (46)

Palyginti su prieš metus atlikta sociologine apklausa, pastebimas, nors ir neženklus, ekonominės padėties gerėjimas.

Atsinaujinusi „Mega“ jau laukia savo pinigines atveriančių kauniečių (47)

Šeštadienį, po metus trukusių plėtros darbų, tapusi didžiausiu prekybos ir laisvalaikio centru Vidurio Lietuvoje, „Mega“ lankytojus pasitiko pasikeitusi: naujas modernus pastato fasadas, atnaujintas prekinis ženklas, gerokai padidėjęs prekybinis plotas, kuriame įsikūrė daugiau kaip 70 naujų parduotuvių, restoranų, kavinių bei paslaugų operatorių. Klientų patogumui atidaryta daugiaaukštė automobilių parkavimo aikštelė.