Pardavimo sumažėjimą aludariai aiškina šaltoka šių metų vasara. Nors tai nėra įprasta, rekordiniu metų mėnesiu gali tapti gegužė, kai buvo parduota 22,71 mln. litrų alaus.

Liepą, kaip ir birželį, pirmavo "Švyturys", pardavęs 5,63 mln. litrų alaus ir per mėnesį padidinęs apyvartą 4 procentais.

Antroje vietoje buvo "Utenos alus", pardavimų kiekį padidinęs nuo 4,14 mln. litrų birželį iki 4,33 mln. litrų liepą.

Gegužės mėnesio lyderis Panevėžio "Kalnapilis" liepą gerokai smuktelėjo: palyginti su birželio mėnesiu, šios bendrovės gaminamo alaus pardavimas sumažėjo 25 procentais - nuo 5,17 mln. litrų iki 3,88 mln. litrų.

"Dėl gamybos ar alaus kokybės jokių problemų neturime. Tačiau kai kurios "Kalnapilio" alaus rūšys, ypač ledo alus, yra skirtos karštajam metų laikotarpiui. Tačiau liepos mėnesį aludarius gamta smarkiai skriaudė", - aiškino "Kalnapilio" generalinis direktorius Remigijus Šydeikis.

Iš vienuolikos aludarių asociacijai priklausančių įmonių liepos mėnesį padidėjo tik "Švyturio", "Utenos alaus" ir "Vilniaus tauro" pardavimai, tuo tarpu kitų sumažėjo nuo 9 iki 25 procentų.