"Adell Saatchi & Saatchi" - apdovanojimai

 (3)
Lietuvos reklamos agentūra "Adell Saatchi & Saatchi" birželio 15-16 dienomis Rygoje vykusiame tarptautiame reklamos festivalyje "Golden Hammer 2000" užėmė antrąją vietą spaudos reklamos kategorijoje ir trečiąją vietą TV reklamos kategorijoje.
Apie tai pranešama bendrovės pirmadienį išplatintame pranešime spaudai.

Festivalio žiuri prizus agentūrai skyrė batų namų "Dolita" užsakytai reklamai "Batai visiems gyvenimo atvejams" ir "Lietuvos draudimo" užsakytai reklamai "Vilkelis".

Kelerius metus Latvijoje rengiamas reklamos festivalis "Golden Hammer" šiemet pirmą kartą pakvietė reklamos agentūras iš kaimyninių šalių. Festivalyje dalyvavo 86 įmonės iš Latvijos, Lietuvos, Estijos, Baltarusijos, Rusijos, Ukrainos ir Vengrijos, įvertinimui buvo pateikti 388 darbai.

Pagrindinis prizas atiteko Vengrijos reklamos agentūrai "Bates Saatchi & Saatchi". Specialus "Gemmi" apdovanojimas už socialinę reklamą skirtas Estijos įmonei "Adell Saatchi & Saatchi".

Reklamos agentūra "Adell Saatchi & Saatchi" Lietuvoje įkurta 1996 metais ir atstovauja tarptautiniam "Saatchi & Saatchi" reklamos agentūrų tinklui.

BNS
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Naujienos

Nuo kitos savaitės vėl keisis eismo tvarka Vilniaus senamiestyje (36)

Po diskusijų su sostinės senamiesčio gyventojais ir verslininkais, miesto savivaldybė nusprendė, kad vienoje svarbiausių arterijų eismas bus leidžiamas darbo dienomis, o savaitgaliais bus ribojamas kaip Gedimino prospekte.

Dalyje „Maximos“ parduotuvių pirkėjai pasigedo kai kurių prekių (97)

Į mažuose miesteliuose įsikūrusias „Maxima“ parduotuves kone savaitę neatkeliauja kai kurios prekės, todėl tuštėja lentynos, stinga produktų.

Į Lietuvą nepateko nesaugios pistacijos (5)

Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) uždraudė tiekti mūsų šalies rinkai 22 t nesaugių pistacijų riešutų su kevalais, atvežtų iš Irano.

Po mokesčių pertvarkos Lietuvoje gali atsirasti naujas PVM tarifas (228)

Naujas lengvatinis pridėtinės vertės mokesčio tarifas turėtų būti 15 proc. Šį dydį ketinama įvesti vietoje dabar taikomo 9 proc. tarifo.

N. Mačiulis: cukraus akcizas leistų įvesti lengvatinį PVM tarifą sveikesniems produktams (105)

Pridėtinės vertės mokesčio (PVM) šildymui ir viešbučiams lengvatų panaikinimas nespręstų socialinės atskirties problemų, tačiau leistų mažinti PVM tarifą būtiniausioms maisto prekėms ir sveikiems produktams, sako ekonomistai.