Jeigu taip, visai gali būti, kad turėtume skubiai liautis tai darę.

Straipsnio autoriai apklausė viešojo maitinimo sektoriaus profesionalus ir paprašė įvardyti, kokias klaidas dažniausiai daro jų svečiai. Pavyko įvardyti aštuonis dalykus, į kuriuos mes visi, restoranų ir kavinių lankytojai, turėtume atkreipti dėmesį, skelbia www.washingtonpost.com.

Nekraukite į krūvą tuščių lėkščių

Situaciją komentuoja „Crane & Turtle“ restorano vadybininkė Elizabeth Parker baigus valgyti, idealiausias sprendimas tuščias lėkštes tiesiog palikti ant stalo – personalas jomis neabejotinai pasirūpins.

Tuščių lėkščių stirta – aiškus signalas personalui, kad svečiai nepatenkinti aptarnavimu, teigia E. Parker.

Be to, noras padaryti gerą darbą ir paduoti padavėjui tuščią lėkštę gali atnešti priešingą nei tikėtasi rezultatą. „Jeigu jis bando nešvarius indus surinkti saugiai ir elegantiškai, tokia iniciatyva gali viską sugadinti“, – sako „Crane & Turtle“ restorano vadybininkė.

Nelieskite savo padavėjo

Situaciją komentuoja vienas iš restorano „Pop‘s SeaBar“ savininkų Justinas Abadas „Nors toks prašymas (o gal labiau reikalavimas) ir skamba gana keistai, nenustebkite. Taip jau būna. Dažniausiai tokiu elgesiu lankytojai tenori pasakyti „Ei, mes nekantraujame pateikti užsakymą arba turime svarbių klausimų“. Toks elgesys nepriimtinas. Padavėjo stverti už rankos ar plekšnoti jam per petį nedera.

Tai paprasčiausia nepagarba“, – paaiškina J. Abadas ir priduria, kad tokių atvejų pasitaiko ir gana dažnai.

Neuostykite vyno kamščio

Vynų žinovas iš restorano „The Red Hen“ Sebastianas Zutantas sako, kad pauostę kamštį apie vyno skonį nieko nesužinosite.

„Pauostę ką tik atkimšto vyno kamštį, nieko nesužinosite. Be to, atrodysite labai kvailai“, – perspėja S. Zutantas.

Anot vyno eksperto, nevertėtų ginčytis ir su restorano vynų žinovu, nes tai lengviausias būdas apsikvailinti.

Nepakilkite nuo stalo nepatenkinti

„Jeigu kilo kokių nors nesklandumų, problemų, kažkas ne taip, jokiais būdais to negero jausmo neišsineškite su savimi. Tiesiog privalote pasakyti, kas ne taip – kitu atveju neturėsime progos pasitaisyti. Mūsų darbas – padaryti jūs laimingais. Nepalikite mūsų nežinioje, kad pas mus nepasijautėte gerai“, – situaciją komentuoja „Duke‘s Grocery“ vadovas ir vienas iš verslo savininkų Danielis Krameris

Netrinkite viena į kitą valgymo lazdelių

Vienkartinis medines valgymo lazdeles galima atskirti vienu judesiu, tačiau jokiais būdais netrinkite jų viena į kitą delnuose, naiviai manydami, kad taip pagerės jų kokybė.

Neikite į restoraną per pirmąjį pasimatymą

Galbūt jūsų pilve ir skraido drugeliai, bet tai tikrai ne priežasties be pagrindo ilgam okupuoti staliuką restorane.

„Pavyzdžiui, porelė susitiko vos pirmą kartą, jie 20 minučių tauškia neužsičiaupdami. Tada užsisako po gėrimą ir prie jo kalba valandų valandas. Pagalvokite, kad užimate vietas tų, kurie tiesiog norėtų pavalgyti“, – kitų alternatyvų pirmiesiems pasimatymams pasiieškoti siūlo specialistai

Nepadauginkite sojų padažo

Situaciją komentuoja „Kaz Sushi Bistro“ savininkas Kazas Okochi: Japonijoje sušiai vos vos paliečia indelį su sojų padažu, niekas jų nemerkia.

Juk nenorite, kad sojų padažas nustelbtų visą patiekalo skonį? Labai svarbu jo nepadauginti. Be to, jeigu sušis per ilgai mirks sojos padaže, ryžiai pradės byrėti“, – teigia ekspertas.

Nebijokite naujovių

Žmonės labai dažnai bet kokia kaina stengiasi išvengti naujovių, nedrįsta išbandyti naujų skonių“, – situaciją komentuoja viena iš restorano „Arepa Zone“ Gabriela Febres

Taip nutiko ir su jos restorane neseniai pristatytu Venesuelos virtuvės patiekalu, pagamintu iš kukurūzų, mėsos ir sūrio. „Vos tik išdrįsta leisti sau susidomėti ir išgirsta daugiau apie naują patiekalą, žmonės užsinori jo paragauti“, – sako ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)