Jo tikslas yra priversti kandidatus ją nusiimti tuomet, kai jie sėdi „karštojoje kėdėje“, rašo verslo leidinys „The Business Insider“.

Medikams ir pacientams skirto tinklalapio „Vitals“ vadovas M. Rothschildas neseniai dienraščiui „The New York“ sakė, kad potencialių darbuotojų klausia tam tikrų klausimų. Pirmiausia jis paprašo jų: „Surenkite man ekskursiją po savo gyvenimą?“

„Aš taip pat paklausiu: „Pasakykite tris dalykus, kurie apibūdina jus“ ir „Kai nesate darbe, kokius du nestandartinius dalykus darote geriau nei kiti?“ – sakė jis. – Noriu sužinoti, ką jie gerai moka, ką mėgsta. Noriu, kad jie kalbėtų apie savo aistrą.“

Tuomet M. Rothschildas kandidatų klausia: „Kokių jūsų savybių nemėgsiu po 90 dienų?“ ir „Kokių, jūsų nuomone, mano būdo savybių nemėgsite jūs?“ Noriu žinoti, kas žmonės darbe varo iš proto.“

Vėliau M. Rothschildas nori sužinoti, ko kandidatas tikisi iš šio darbo, ir klausia: „Jeigu darbo pokalbio metu mes apsikeistume vietomis, ir jūs mane klausinėtumėte, nes siūlytumėte 16 skirtingų darbo vietų. Ko manęs klaustumėte?“

Galiausiai kandidato jis paprastai klausia: „Kokią procentinę dalį savo gyvenimo jūs kontroliuojate?“ „Šis klausimas visuomet yra geriausias, – sakė jis. – Jis padeda man suprasti, kaip žmogus suvokia pasaulį. Ar jis gali ką nors keisti ar tiesiog susitaiko su pokyčiais? Esame maža kompanija ir turime keisti aplinką. Todėl noriu, kad žmonės pasakytų didelį skaičių.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (95)