V. Jakunino žodžiais tariant, nepaisant to, kad praėjusiais metais „prekinių krovinių pervežimai tarp Rusijos ir Lietuvos dėl su krize susijusių priežasčių sumažėjo 23 proc., praktiškai pagal visas ryšių formas (eksportą, importą ir tranzitą) 2010 m. jie vėl įgijo pagreitį“.

Jo turimais duomenimis krovinių pervežimas tarp Rusijos ir Lietuvos per pirmuosius 8 šių metų mėnesius išaugo 24 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Jis taip pat pastebėjo, kad šį augimą labiausiai nulėmė sparčiai augantis krovinių judėjimas į Rusijos pusę.

„Kitais metais planuojame užtikrinti iki krizės buvusį krovinių pervežimo lygmenį,“ – optimizmą demonstravo V. Jakuninas.

Kalbėdamas apie galimas kliūtis didinant krovinių gabenimą per Klaipėdos uostą jis priminė, kad „2010-2011 m. planuojamą krovinių pervežimo geležinkeliais nulems didelės apimties krovinių pervežimo tarifų suvienodinimas“.

Tai turėtų sudaryti sąlygas užtikrinti lygius tarifus krovinių pervežimui tiek Klaipėdos, tiek Kaliningrado uostų kryptimis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją