Trečiadienį Vilniaus miesto savivaldybės taryba balsuos dėl 150 autobusų įsigijimo.

Pasak Lietuvos pėsčiųjų asociacijos steigėjo, PSO programos „Transportas, sveikata ir aplinka“ (THE PEP) priežiūros komiteto nario Eduardo Kriščiūno, savivaldybei priklausanti viešojo transporto įmonė su miesto valdžios parama aktyviai kovoja, kad už visas lėšas, kurias įmonė tikisi gauti savivaldybei grąžinus skolas, jau dabar būtų perkami tik autobusai, tačiau vengia paaiškinti, kodėl pasirenkamos dyzelinės, o ne elektrinės transporto priemonės.

„Tik antradienio rytą sprendimo projekte atsirado punktas, kuriuo žadama mėginti per trejus metus rasti apie 6 mln. eurų naujų troleibusų pirkimui – tuo tarpu per 40 mln. dyzeliniams autobusams randama jau dabar“, – sako E. Kriščiūnas.

Būsimo piketo organizatorių teigimu, tie 150 autobusų taip pat reiškia ir tai, kad Vilniuje atsiras itin didelis autobusų rezervas – nė vieno seno autobuso nurašyti neįsipareigojama, taip pat dalį Vilniaus viešojo transporto maršrutų jau šiemet perims privatus vežėjas. Vadinasi, susidarys realios galimybės pakeisti troleibusus autobusais.

„Manome, kad troleibusai yra žlugdomi sąmoningai, ir susidarys tokia padėtis, kai bus galima pigiai perimti ne tik troleibusų infrastruktūrą, bet ir didelį žemės sklypą, siekiant užvaldyti didelės vertės turtą“, – teigiama E.Kričiūno pasirašytame NVTKA pranešime.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (39)