Vis dėlto neaišku, ar centro kryptimi keliaujantys vairuotojai veršis palikti čia automobilius, kadangi ne visus vilioja kelionė autobusu, o patį centrą nuo aikštelių pasiekti gali užtrukti iki pusvalandžio.

Pirmosios „Statyk ir važiuok“ pavadintos aikštelės pradeda veikti Ukmergės g. 246, šalia prekybos centro „Senukai“, įsikūrusio Šeškinės rajone, Ozo g. 14 šalia „Siemens“ arenos ir Sėlių g. 62 šalia Žvėryno žiedo.

Vairuotojai skatinami palikti jose automobilius, parkomate įsigyti du eurus kainuojantį dienos bilietą ir su juo keliauti viešuoju transportu visą dieną. Tiesa, bilietas galioja tik vienam asmeniui, kiti automobilio keleiviai turės pirkti viešojo transporto bilietus patys.

Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius teigė, kad tokių aikštelių tik daugės: „Atidarėme tris aikšteles, kur buvo galimybė jas įrengti, šiemet planuojame dar vieną atidaryti, jei su Nacionaline žemės tarnyba neiškils kliūčių, kitais metais – dar bent tris. Tinklą numatome plėsti.“
Remigijus Šimašius

Šiais metais aikštelė gali atsirasti prie Antakalnio žiedo.

Šiuo metu atidarytos aikštelės gana nutolusios nuo centro. R. Šimašius pripažino, kad idealiausiu atveju aikštelės turėtų būti įkurtos prie įvažiavimo į centrą, kur įsikūrusios pirmosios greitųjų autobusų stotelės.

„Tokių aikštelių ieškoma, antrame etape bus tokios aikštelės. O šita, Ukmergės g. esanti aikštelė, yra neblogoje vietoje, buvo viso galimybės ją įrengti, todėl būtų nuodėmė nepasinaudoti tuo“, – sakė jis.

Paklaustas, ar tiki, kad vairuotojai paliks automobilius ir persės į viešąjį transportą, meras atviravo: „Drąsiai galiu į viešąjį transportą kviesti tik tada, kai jis visas bus atnaujintas, o tie darbai jau pradėti – jau 100 autobusų pakeliui, šį rudenį jie pasirodys mieste, nes privatus vežėjas laimėjo konkursą. Taip pat vyksta viešieji pirkimai, kurie eina į pabaigą dėl 50 naujų autobusų įsigijimo ir dar keliasdešimt troleibusų.“

Iki mokslo metų pradžios liko tik vienas mėnesis, kada gatves sukaustys kamščiai. Miestiečiai itin baiminasi dėl Geležinio vilko g. rekonstrukcijos, kuri gali užtrukti. Jei taip atsitiktų, Vilnių sukaustytų dar neregėtos spūstys.

Tačiau meras bandė raminti: „Iki rugsėjo 1 d turi būti atlikti visi darbai. Jeigu ko nespėjame suremontuoti – darbai turi būti atidėti rugsėjo antrai pusei.

Geležinio vilko gatvėje vienintelis iššūkis yra gal tai, ar visi darbai sklandžiai vyks Vilniaus oro uoste, nes ten ir visa technika, ir asfaltas nukeliauja. Jei kilimo-tūpimo tako rekonstrukcija bus baigta preciziškai laiku – tai geležinio g. irgi viskas turėtų baigtis laiku.“

Šiuo metu „Susisiekimo paslaugų“ direktoriaus pareigas einantis Vaidotas Meškauskas teigė, kad trijų aikštelių išlaikymas per mėnesį turėtų kainuoti apie 2000 eurų. Tikimasi, kad jos atsipirks.

„Atsipirkimas priklauso nuo to, kaip jos bus užpildytos. Jeigu bus užpildytos daugiau nei 50 procentų – turėtų atsipirkti“, – teigė jis.

Jis teigė, kad apskaičiuota, jog nuo visų aikštelių kelionė iki centro turėtų užtrukti iki pusvalandžio: „Tai priklauso, kurioje vietoje centre reikia išlipti. Manau, kelionė užtruks iki pusvalandžio, gal netgi ir greičiau.“

Aikštelės talpina nuo 50 iki 150 automobilių. Visos trys gali priimti 250 automobilių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (119)