Miesto savivaldybė skelbia, kad papildomos eismo juostos bus įrengtos Kalvarijų, Ozo, Olandų ir Buivydiškių gatvėse. Savivaldybės atstovai tiki, kad papildomos juostos leis pamiršti prieš liepos pradžią pakeistą kelių ženklinimą tam tikrose sostinės gatvėse. Planuojama visus darbus baigti iki rugsėjo 1 d.

Minėtose gatvėse autobusams skirta juosta nebus naikinama - tiesog daromi papildomi pakeitimai.

„Papildomai buvo atlikti infrastruktūriniai pakeitimai – buvo plečiama važiuojamoji gatvių dalis. Todėl, nors maršrutinio transporto eismo juostos ir išliko, tačiau prisidėjo po papildomą eismo juostą bendram srautui“, - DELFI komentavo Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Tomas Kamaitis.

Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad prieš liepos mėnesį sostinėje buvo įrengta 13 km autobusų juostų. Didžioji dalis (8 km) – platinant gatves.

Technikos mokslų daktaras Vigilijus Sadauskas kol kas nesiryžta vertinti naujai savivaldybės perbraižomų eismo juostų, tačiau teigia, kad sprendimas gali būti racionalus.

„Nemačius būtų sudėtinga komentuoti. Anksčiau jau buvau išsakęs savo pastabas. Po jų dalis klaidų yra ištaisyta bent taip, kaip įmanoma, protingai. Tuo aspektu galiu pasakyti, kad, jei savivaldybė būtų pakeitimus dariusi vėliau, tai nebūtų pamačiusi klaidų“, - kalbėjo specialistas.

Pasak technikos mokslų daktaro, eismo pertvarkai liepos mėnuo tiko tuo, kad nedidelis automobilių srautas leido pamatyti visas klaidas.

„Gal rezultatai nebuvo labai geri, bet išryškino, kokie sprendimai buvo nelogiški, ir (savivaldybė – DELFI) turėjo visą rugpjūtį ir liepą laiko permąstyti“, - komentavo pašnekovas.

V. Sadauskas tiki, kad iš esamų eismo juostų padaryti daugiau yra įmanoma, siaurinant jau esančias juostas.

„Tam tikrose vietose ne tik Vilniuje sąmoningai arba nesąmoningai yra išplatintos juostos. Kai padarote plačią juostą, atsiranda tokie vairuotojai, kurie vienoje juostoje suformuoja dvi juostas. Pavyzdžiui, važiuojant Geležinio Vilko gatve nusukant į „Akropolį“ iš dviejų juostų padaro vos ne tris su puse. Jeigu savivaldybė tiksliai perbraižytų juostas, būtų geras sprendimas“, - kalbėjo specialistas.

Pasak jo, automobilių spūstis sostinėje sumažintų ir draudimas piko valandomis važiuoti tolimesnėmis nei pirma eismo juosta krovininiams automobiliams.

„Jie tada piko metu nesimaltų ir palengvintų variantą. Bet dabar tose gatvėse galima išmatuoti plotį ir pabandyti performuoti. Kuo siauresnė eismo juosta, tuo lėtesnis automobilių greitis toje juostoje. Kadangi piko metu niekas nelekia, tai tikrai yra saugu”, - komentavo V. Sadauskas.

Taip pat V. Sadauskas tikina, kad gyventojus sėsti į mažiau automobilių skatintų mieste kuo daugiau nupieštų „4+” ženklų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (523)