„Konkursą laimėjo mažiausią kainą pasiūlęs jungtinis latvių ir lietuvių įmonių konsorciumas, vadovaujamas bendrovės „A.C.B.“. Sveikiname nugalėtoją ir laukiame iš jo geriausio rezultato. Įmonėms teks nemenkas iššūkis ir atsakomybė – per itin trumpą laiką atlikti sudėtingus, punktualumo bei kruopštumo reikalaujančius didelės apimties darbus“, – sako Donatas Voveris, Lietuvos oro uostų tinklo vadovas.

D. Voveris pažymėjo, kad suvokdami rekonstrukcijos projekto svarbą nacionaliniu mastu, Lietuvos oro uostai rangovo pirkimo procedūras vykdė itin kruopščiai. Todėl tikimasi, kad konkurso dalyviai, įvertinę projekto svarbą Lietuvai bei itin griežtą darbų grafiką, savo teise stabdyti sutarties pasirašymą naudosis labai atsakingai.

Rekonstrukcijos metu Vilniaus oro uoste aviacinė veikla nebus vykdoma – visi orlaiviai bus nukreipti į Kauno oro uostą. „Sklandus veiklos perkėlimas į Kauną yra itin svarbus, nes tik taip galima išsaugoti Lietuvos pasiekiamumą oru. Tai įtemptas ir labai jautrus procesas, todėl kiekvienas trikdis ir vėlavimas tiesiogiai paveiks visus šalies gyventojus ir svečius iš užsienio“, - tvirtina D. Voveris.

Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos darbai bus pradėti šių metų liepos 14 d., o jau rugpjūčio 18 d. takas vėl turės priimti lėktuvus.

Prieš paskelbiant rangos darbų konkursą skaičiuota, kad rekonstrukcijos darbų vertė turėtų siekti 24 mln. eurų, tačiau dėl tiekėjų konkurencijos darbų kaina sumažėjo net 5 mln. ir siekia 19 mln. eurų.

Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas bus rekonstruojamas iš esmės: nukasamas gruntas, ardoma sena asfalto danga, formuojamas šalčiui atsparus apsauginis sluoksnis, keičiami nuotekų ir drenažo sistemų vamzdžiai, klojama nauja asfalto danga ir įrengiama nauja signalinių žiburių sistema.

Dabartinis Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas yra smarkiai nusidėvėjęs ir artėja prie avarinės būklės. Paskutinį kartą jis buvo rekonstruotas prieš 20 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)