„Amber Vilnis 12 AC“ žemagrindžiuose troleibusuose sumontuotos elektroninio bilieto sistema, vaizdo stebėjimo įranga, įlipančių ir išlipančių keleivių skaičiavimo sistema. Naujos kartos Vilniuje surinkti troleibusai gali nuvažiuoti net 1000 metrų be elektros srovės, dėl to jie yra labiau manevringi,“- Vilniaus savivaldybės išplatintame pranešime spaudai cituojamas vicemeras Romas Adomavičius.

Troleibusai buvo renkami beveik du mėnesius. Ateityje vieno troleibuso surinkimui parko specialistai planuoja skirti 15 dienų. Abiems nuo antradienio į Vilniaus gatves išriedėsiantiems troleibusams buvo atliktos sertifikavimo procedūros, jos metu specialistai įvertino troleibuso atitikimą galiojantiems Europos Sąjungos reikalavimams.

„Vadovybei praėjusių metų pradžioje reikėjo apsispręsti – ar pirkti naujas transporto priemones, ar ieškoti kitų būdų atnaujinti eksploatuojamus troleibusus, kurių amžius viršijo 15 – 18 metų. Išnagrinėję visus pasiūlymus, nusprendėme patys surinkinėti troleibusus“, - sakė UAB „Vilniaus viešasis transportas“ direktoriaus pavaduotojas Vidmantas Striška.

Dalys troleibusams buvo gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos. Vieno sostinėje surinkto troleibuso kaina - apie 720 tūkst. litų, tai yra 1,6-2,6 karto pigiau negu įsigyti jau paruoštą troleibusą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją