Pats keltas gerokai apipjaustytas stovi Klaipėdos uoste ir laukia modernizacijos, o vežėjai, praradę transporto priemones ir krovinius, bet dar negavę kompensacijos - teismo proceso Danijoje.

Beje, yra tokių vežėjų, kurie gabeno net 1,5 mln. eurų vertės krovinį - jo siuntėjas prašo atlyginti žalą, o vežėjai nežino, ką atsakyti.

Gaisras AB "DFDS Seaways" priklausiusiame ro-pax laive "LISCO Gloria", plaukusiame iš Kylio uosto (Vokietija) į Klaipėdą, kilo pernai spalio 8-osios naktį. Laivu plaukė 204 keleiviai ir 32 įgulos nariai, buvo 180 krovininio transporto priemonių ir 40 lengvųjų automobilių.

Gaisro metu nesunkiai nukentėjo 28 keleiviai, daugiausia jų apsinuodijo smalkėmis. Visi keleiviai buvo evakuoti. Gaisras buvo gesinamas kelias dienas, paskui laivas nuvilktas į Danijos Odensės laivų statyklą, o vėliau partemptas į Klaipėdos uostą.

"Vakarų Refondos" direktoriaus Lauryno Trilikausko teigimu, "LISCO Gloria" šiuo metu techniniu atžvilgiu yra visiškai parengta modernizuoti. Sutartis dėl modernizavimo nepasirašyta, šiuo metu vyksta derybos su galimais pirkėjais. Tačiau kaip "LISCO Gloria" turėtų atrodyti po modernizavimo, ką iš jos norima padaryti, kol kas jokių žinių nėra.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)