Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius Skirmantas Skrinskas DELFI sakė, kad šiame kelyje, kuris yra vienintelis toks Lietuvoje, ši bėda iškyla nebe pirmą kartą. Tokio plokščių iškilimo priežastis – didelis karštis.

„Betoninis kelias yra ypatingas tuo, kad yra morališkai pasenęs. Betoninės plokštės yra standi danga, o asfatbetonis yra nestandi danga. Kai betoninės plokštės plečiasi, jos atsiremia viena į kitą ir kyla į viršų. Kiekvienais metais šios rizikos kyla. Šis kelias yra vienintelis, kuriame numatyti budėjimai vasarą“, - komentavo jis.

Plokštės iškilo 29-ajame kelio kilometre. Trečiadienį, pasak direkcijos vadovo, išimta viena plokštė, į jos vietą paklotas naudoto asfaltbetonio ir skaldos mišinys. Ketvirtadienį ant šios dangos ketinama dar užkloti asfaltbetonį.

„Į problemą reaguojama į operatyviai, bet tą kelią reikia tvarkyti iš esmės“, - sakė jis.

Šiame kelio ruože greitis apribotas iki 50 km/val.

Pasak jo, šį kelią norima rekonstruoti įgyvendinant viešosios ir privačios partnerystės projektą, kuriam trečiadienį pritarė Vyriausybė.

Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius sako, prieš kelis dešimtmečius nutiestu betoniniu keliu dėl dangos nelygumų važiuoti nesaugu, o skubinti kelio rekonstravimo darbus skatina ir per pastarąjį dešimtmetį bene dvigubai padidėjęs eismo intensyvumas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (74)