Lietuvos policija karą keliuose šįmet žada gesinti kreipdama didesnį dėmesį į pėsčiųjų, dviratininkų ir mopedų vairuotojų daromų Kelių eismo taisyklių pažeidimus. „Prioritetai – pėsčiųjų daromi pažeidimai, kad jų nebūtų. Ypatingas dėmesys taip pat bus skiriamas dviratininkams, motorolerių, mopedų vairuotojams“, - ketvirtadienį pristatydamas veiklos prioritetus žurnalistams sakė Lietuvos policijos Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Saulius Skvernelis.
Saulius Skvernelis
© DELFI (D.Augūnaitės nuotr.)
Anot jo, taip pat didelis dėmesys bus skiriamas chuliganiškam vairavimui – manevravimo taisyklių pažeidimams, važiavimui per sankryžas, lenkimui iš dešinės. Policija žada reaguoti į visus pranešimus apie vairuotojų netinkamą elgesį kelyje ir ragina apie nusižengimus pranešti bendruoju pagalbos numeriu 112.

„Nebūtinai tam, kad nubaustume, jeigu įrodymų neužteks, o tam, kad būtų reakcija, jog chuliganas žinotų, kad kelyje visuomenė jį stebi ir jeigu pranešė, policijos reakcija tikrai bus“, - DELFI užtikrino S.Skvernelis, primindamas, kad saugos diržus būtina prisisegti ir sėdint galinėje automobilio sėdynėje.

Anot jo, taip pat išliks kova su neblaiviais ir už vairo sėdančiais be vairuotojo pažymėjimo, tačiau baudos Kelių eismo taisyklių pažeidėjams kol kas nedidės – Seimas trečiadienį nesvarstė Administracinių teisės pažeidimų kodekso pataisų, kuriomis numatyta griežtesnė pažeidėjų atsakomybė.

Policijos generalinis komisaras Vytautas Grigaravičius sakė, kad tvarką keliuose palaikyti padės 21 naujas automobilis, kuriuose įmontuotos specialios kameros pagal automobilio valstybinį numerį nustatys, ar automobilis registruotas, draustas, ar jo vairuotojas yra anksčiau padaręs nusižengimų.

Avaringiausiose magistralių atkarpose policininkus pakeis ir greitį matuos nauji greičio matuokliai, policijos pareigūnus taip pat žadama aprūpinti moderniais alkotesteriais, greičio matavimo prietaisais, iš kurių nebus įmanoma ištrinti užfiksuotų duomenų.

Tačiau V.Grigaravičius pripažino, kad, nepaisant minėtų priemonių, avaringumo mažėjimo kol kas tikėtis neverta. Anot jo, vienos skaudžiausių problemų – pėsčiųjų žūčių keliuose tamsiu paros metu - pavyks išvengti tik patiems pėstiesiems įsisavinus atšvaitų būtinybę.

2006 m. Lietuvoje iš viso užregistruoti 6 tūkstančiai 773 eismo įvykiai – 2 įvykiais saugiau nei 2005 m. Juose 759 žmonės žuvo – 14 žmonių mažiau nei užpernai. Pernai išaugo autoįvykiuose sužeistųjų skaičius – 2006 m. sužeisti 8 tūkstančiai 495 žmonės, 2005 - 8 tūkstančiai 446.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (29)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (258)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (21)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (11)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (2)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Top naujienos

Neseniai po rekonstrukcijos atidarytoje „Maximoje“ – sujudimas: evakuojami pirkėjai (146)

Vilniuje vos prieš dešimt dienų po keturis mėnesius trukusio atnaujinimo atidarytoje Mindaugo g....

Artėja visiškas Saulės užtemimas: kaip į tai reaguos gyvybė Žemėje (59)

Veikiausiai girdėjote, kad rugpjūčio 21 dieną įvyks Saulės užtemimas. Tūkstančiai žmonių...

Šią savaitę orai nelepins: skėčio reikės beveik kasdien

Šią savaitę skėčių beveik nepaleisime iš rankų, ypač savaitės pradžioje. Antroje savaitės...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (29)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Lietuva apsisprendė – pažadas NATO bus įgyvendintas, bet džiaugsmą lydi nerimo signalai (1216)

Kitąmet Lietuva pirmą sykį per pastaruosius du dešimtmečius gynybai skirs 2 proc. BVP –...

Šešis ne savo vaikus auginanti moteris: dabar apsisukti ir išeiti negaliu (6)

Pasibeldus į vieno iš „ SOS vaikų kaimo “ namelio duris, pirmasis mane lojimu pasitinka prie...

R. Valatka. Pagonišką nuotykių ilgesį aitrina nedegantys kumečių laiškai iš praeities (339)

Aksominis sezonas. Turėjo baigtis su Žoline. Bet nesibaigė. Užplūdusi šiluma ir akivaizdžiai...

Nematyta Anykščių pusė: daug netikėtų atradimų – vos per vieną dieną (33)

Anykščiai – miestas siurprizas. Tarp ežerų ir miškų įsikūręs nedidelis miestelis jau nuo...

Ar žinote, kuo gali baigtis per trumpos atostogos? (4)

Sakoma, dar­­bas iš bež­džio­nės pa­da­rė žmo­gų. O ką dar­bas be po­il­sio...

6 stiliaus patarimai moterims su didele krūtine (18)

Bičiulės su mažesne krūtine kas kartą varto akis, kai skundžiatės savo apvaliomis formomis? Jos...