Pasak valstybės įmonės Vidaus vandens kelių direkcijos (VVKD) gamybos direktoriaus Mindaugo Šimkūno, buvo bandoma ieškoti alternatyvų - panašių laivų dairytasi visame regione, tačiau kol kas paieškos rezultatų nedavė.

Kaip rašo dienraštis „Kauno diena”, nors šių metų pradžioje Vidaus vandens kelių direkcija skambiai gyrėsi atnaujinsianti reguliarų maršrutą Kaunas - Nida - Kaunas, dabar, kai navigacijos sezono pradžia jau visai ant nosies - balandžio 25 d., maršruto Kaunas-Nida-Kaunas perspektyvos tebėra miglotos.

Pasak M. Šimkūno - "paradoksalu, bet nėra laivų".

"Maršrutas labai gražus, bet situacija - liūdna", - apgailestavo Alfredas Eitutis.

Jo vadovaujama "Nemuno linija" ieško pirkėjų prieš kelerius metus nuo metalo laužo išgelbėtiems ir naujam gyvenimui prikeltiems laivams "Aistė" ir "Kristė".

"Siūlėme ir valstybei įsigyti tuos laivus. Buvo rasta 5 mln. litų įsigyti laivą maršrutu Klaipėda-Nida, o šiam maršrutui, kuris, mano manymu, yra pagrindinis Lietuvoje vidaus vandenų maršrutas, pinigų nerandama", - nuoskaudos neslėpė verslininkas.

Pasak M. Eitučio, parduodami laivai sulaukia potencialių pirkėjų, tačiau kol kas jie dar ilsisi Kauno uoste. "Nagrinėjame galimybę pervežti laivus į kitą šalį ir ten užsiimti veikla", - sakė verslininkas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)