Nekilnojamo turto vystytoja – bendrovė „E.L.L. Nekilnojamas turtas“ iškėlė idėją Lietuvos sostinėje sukurti ne tik pramoginės, bet ir susisiekimo laivybos infrastruktūrą. Pasak bendrovės pranešimo spaudai, Vilniaus gatvės yra perpildytos automobiliais, dėl ko susisiekimas miesto centre dažnai yra lėtas ir varginantis. Bendrovė siūlo kateriais plukdyti keleivius Nerimi centrinėje miesto dalyje.
Vandens telkinys
© DELFI
„Visiems yra tekę lūkuriuoti transporto kamščiuose. Kaip tik įstrigęs viename jų, pamaniau, kad vertėtų racionaliai išspręsti šią problemą ir pagalvojau apie vandens transporto galimybę, kurią daugelis Europos miestų labai sėkmingai naudoja“, - sakė „E.L.L. Nekilnojamas turtas“ direktorius Andrejus Trofimovas. Pasak jo, vandens susisiekimas padėtų spręsti transporto kamščių problemą.

Biurų pastatą „L3“ Laisvės prospekto pradžioje statanti bendrovė teigia, kad „vandens magistralės“ idėjos realizavimas sutaupytų dar daugiau jų pastate patalpas nuomojančių firmų darbuotojų laiko. “Ėmę rimtai svarstyti šį sumanymą paskaičiavome, kad centrą, plaukdami transportiniu kateriu, pasiektumėme vos per 7 minutes“, - sakė A. Trofimovas.

Sostinės savivaldybė jau seniai svarsto apie laivybos Nerimi galimybę. Jau kitais metais planuojama į Vilnių atvyksiantiems turistams siūlyti ekskursijas per miestą tekančia upe. Daugelį metų ši turizmo šaka sostinėje iki šiol buvo visiškai apmirusi. Savivaldybė planuoja, kad turistiniai laivai plaukios nuo Vingio parko iki Antrojo pliažo Valakupiuose.

Tačiau sutvarkyti Vingio parko ruožą, pasak savivaldybės atstovų, būtų problematiška, todėl siūlytas ekonomiškesnis variantas - parengti trasą nuo Žvėryno iki Valakupių. Trasos ilgis, jų teigimu, būtų 12,8 kilometro.

„E.L.L. Nekilnojamas turtas“ siūlo, kad kurdami pramoginį plaukiojimo upe ruožą specialistai pamąstytų ir apie galimybę įkurti vandens transporto susisiekimo liniją.

Bendrovės teigimu, derėtų sukurti susisiekimo infrastruktūrą Nerimi, kuri prateka per 20 sostinės mikrorajonų. Pakrantėje derėtų parinkti tinkamas vietas stotelėms, kurių būtų ne tiek gausų, kiek važiuojamojo transporto. Transportiniai kateriai kursuotų veik kaip ekspresai, turintys vieną-du sustojimus nuo maršruto pradžios iki galutinio kelionės taško.

Bendrovė teigia iki rudens pabaigos šį pasiūlymą įteiksianti Vilniaus savivaldybei.

„Merko Statyba“ grupei priklausanti nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „E.L.L. Nekilnojamas turtas” savo veiklą pradėjo 2000 metais. Šiuo metu UAB „E.L.L. Nekilnojamas turtas” plėtoja biurų pastato, komercijos ir prekybos centro, viešbučio ir komercinių patalpų komplekso bei daugiabučių gyvenamųjų namų projektus.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Ketvirtadienį po rekonstrukcijos atidaromas Vilniaus oro uostas (4)

Vilniaus oro uostas ketvirtadienį atnaujina savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo...

„airBaltic“ paskelbė pirmas penkias naujas 2018-ųjų vasaros kryptis (4)

Latvijos oro linijos „ airBaltic “ skelbia pirmąsias kryptis 2018-ųjų vasaros sezonui,...

Vilniaus oro uoste sėkmingai baigti paskutiniai bandymai (13)

Vilniaus oro uoste antradienį sėkmingai baigti paskutiniai rekonstruoto orlaivių kilimo ir tūpimo...

Top naujienos

Lietuvio užfiksuoti vaizdai apie jo patirtis Šiaurės ir Pietų Korėjose užkariauja pasaulį: sunku sulaikyti ašaras (1)

Prieš metus DELFI publikuotas keliautojo Jokūbo Laukaičio sukurtas vaizdo reportažas apie...

A. Kubilius prabilo apie spąstus, kurie gali sutrukdyti pasivyti ES pragyvenimo vidurkį (253)

Lietuvai pasivyti Europos Sąjungos (ES) pragyvenimo vidurkį gali sukliudyti vidutinių pajamų...

JAV karo laivo įgulai atsirūgo vizitas Klaipėdoje: sekso vakarėlis baigėsi skandalu (129)

Dar vasario pradžioje į Klaipėdą draugiško vizito užsukęs JAV karo laivas „ USS Hue City...

Prasta vasara smogė ne tik Palangos verslininkams (6)

Lietinga vasara problemų pridarė ne tik nuomojantiems kambarius pajūryje. Paslaugas kaimo turizmo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (309)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys (11)

Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio. Sprogus padangai jis atsidūrė...

Ar išsiveržus superugnikalniui liktume gyvi? (1)

Ugnikalniai visais laikais kėlė didžiulę grėsmę gyvybei. Apie tai, ar šiais laikais...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (47)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Papildomi eksperimentai: D. Adomaičiui tenka galvoti ne tik apie Europos čempionatą (2)

Nors dabar Dainiaus Adomaičio galvoje daugiausiai vietos užima mintys apie artėjantį Europos...

Jautrūs plaukai: patarimai jiems plauti (1)

DELFI Stilius jau rašė, kas kiek dienų reikėtų plauti sausus ir riebius plaukus, tačiau žmones...