Skrydžiai į Birmingemą ir Londono Liutoną į Vilnių yra perkeliami iš Kauno vasaros sezonui. Šiuo metu į šiuos miestus iš Vilniaus yra skrendama, bet vasaros sezono metu planuojama atsisakyti skrydžių iš Kauno.

Kopenhaga paskelbta kaip nauja skrydžių kryptimi vasaros sezonui, nors dabar bendrovė iš Kauno šia kryptimi skrenda žiemos sezono metu.

Kopenhaga vasaros sezonui pasirinkta nauja skrydžių kryptimi dėl to, kad pigių skrydžių bendrovė ten mato rinką, be to, keleiviai galėtų iš Kopenhagos anksčiau skristi į Londoną.

Tiesa, 2017 m. trumpam bendrovė perkels daugumą skrydžių į Kauną, nes Vilniaus oro uostas uždaromas remontui.

„Na, Vilniaus oro uosto remontas mums nėra iššūkiu, ugnikalnio išsiveržimas skrydžius sutrikdė 6 savaitėms. Jei ir yra koks esminis iššūkis, tai naujų mokesčių struktūra Lietuvos oro uostams“, - sakė „Ryanair“ rinkodaros vadovas Davidas O’Brienas.

Naujojo skrydžio sezono progą bendrovė iki spalio 12 dienos siūlo bilietų pardavimų akciją, žadami bilietai po 19,99 eurų.

„Mūsų mėgstamiausia kryptis Baltijos šalyse yra Lietuva, bet jei mokesčiai didėtų, ji nebebūtų tokia mėgstama“, - teigė D. O’Brienas.

Jis priminė, kad bendrovė turi bazę Kaune ir pakankamai daug skrydžių iš laikinosios sostinės, tačiau bendrovę domina ir Vilniaus oro uostas, nes į sostinę keliautojus yra lengviau pritraukti.

Pasak D. O’Brieno, jei Vilniuje bus pasiūlyti patrauklūs oro uosto tarifai, bendrovė į tai reaguos.

„Mums labai svarbu, kokie bus patvirtinti nauji mokesčiai Lietuvos oro uostuose. Pavyzdžiui, jei bus pasiūlytos nuolaidos kryptims Vilniuje, kurios jau yra mūsų vykdomos iš Kauno, tai gali lemti sunkumų Kaunui. Jeigu bus nuolaidų kryptims Vilniuje, kuriomis skraidoma iš Kauno, mes neliktume Kaune“, - paaiškino jis.

Pigių skrydžių bendrovės atstovas dėstė, kad įmonė dabar laukia naujų sprendimų dėl Lietuvos oro uosto apmokestinimo ir viliasi, kad Kaune įkurta bazė ir toliau funkcionuos. Kauno bazėjė yra apie 60 darbuotojų, tačiau dar daugiau žmonių dirba susijusiose įmonėse.

Kitiems metams prognozuojama, kad Lietuvoje bendrovės skrydžių intensyvumas augs 13 proc. Iš viso per 2016-uoius pigių skrydžių bendrovė planuoja pervežti daugiau kaip 1,5 mln. klientų.

2016 m. vasaros sezono metu iš Kauno planuojama 14 maršrutų, iš Vilniaus planuojama 15 maršrutų.

DELFI primena, kad 2017 m. liepos 14-rugpjūčio 18 d. Vilniaus oro uostas nurims. Jis bus uždarytas 35 dienoms tam, kad būtų rekonstruojamas 2,5 km ilgio pakilimo ir tūpino takas.

Vilniaus oro uosto direktorius Artūras Stankevičius teigia, kad didžioji dalis skrydžių, kurie bus vykdomi iš Vilniaus oro uosto, persikels į Kauno oro uostą. Oro uosto atlikta oro vežėjų apklausa parodė, kad 13 oro bendrovių žada savo veiklą minėtam laikotarpiui perkelti į Kauno ar Palangos oro uostus, 1 bendrovė – neketina kelti veiklos, 1 – dar neapsisprendė.

A. Stankevičius neatskleidžia, kuri bendrovė nežada vykdyti skrydžių oro uosto uždarymo metu iš kitų oro uostų. Vis dėlto paminėdamas, kad apie 90 proc. skrydžių turėtų būti vykdomi, Vilniaus oro uosto vadovas atskleidė, kad tai nėra viena iš pigių skrydžių bendrovių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (40)