Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis savo „Facebook” paskyroje paskelbė, kad “„Ryanair” pavasarį grąžins daugelį skrydžių į Kauno oro uostą. Nuo kovo pabaigos jau pardavinėjami bilietai devyniomis kryptimis. Baigtinis tvarkaraštis paaiškės kiek vėliau.”

Kauno oro uosto komercijos vadovė Jūratė Baltrušaitytė DELFI teigė, kad kol kas oficialios informacijos dėl „Ryanair” skrydžių nėra ir konkrečių susitarimų oro uostas neturi.

„Šiuo metu vyksta derybos dėl maršrutų, tačiau parašų po sutartimis dar nėra”, - teigė ji.

Nors „Ryanair”svetainėje nėra pateikta oficialaus pranešimo, tačiau skrydžių bendrovė leidžia iš Kauno pasirinkti keliolika maršrutų, kurių nėra žiemos tvarkaraštyje. Tai į Alikantę (Ispanija), Birmingemą (Didžioji Britanija), Bristolį (Didžioji Britanija), Dubliną (Airija), Edinburgą (Didžioji Britanija), Kosą (Graikija), Londono Lutono ir Getviko oro uostus (Didžioji Britanija), Maltą, Oslą (Norvegija), Palmą (Ispanija), Pafosą (Kipras), Rodą (Graikija), Stokholmą (Švedija) ir Tamperę (Suomija).

Savivaldybė remtų, bet yra sąlygų

Kauno miesto savivaldybė kelerius artimiausius metus finansiškai prisidėtų prie Kauno oro uosto vykdomos skrydžių rinkodaros, jeigu būtų skatinama ne emigracinio, o atvykstamojo turizmo plėtra. Be to, į skrydžių sąrašą turėtų būti įtrauktas maršrutas į vieną iš strateginių Europos oro uostų, turinčių itin plačią skrydžių geografiją.

Tokias esmines sąlygas iškėlė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas, šį antradienį susitikęs su Susisiekimo viceministru Rimvydu Vaštaku, Kauno rajono meru Valerijumi Makūnu bei naujuoju Kauno oro uosto vadovu Povilu Ugiansku.

„Susitikimo metu buvo akcentuojama, kad nors praeityje padaryta klaidų, reikia žiūrėti į priekį. Sutarėme, kad tolesnis abiejų savivaldybių ir oro uosto bendradarbiavimas yra įmanomas, tačiau iškėlėme ir savo sąlygų. Miesto savivaldybės nedomina vien išvykstamasis, emigracinis turizmas, mūsų tikslas – atvykstamojo turizmo plėtra. Taip pat atkreipėme dėmesį, kad šiuo metu jungtis su Rygos oro uostu turistams yra nepatogi, todėl pasiūlėme į Kauno oro uosto skrydžių sąrašą įtraukti jungiamąjį skrydį su, pavyzdžiui, Kopenhaga arba Varšuva. Kalbėjome ir apie pagalvės mokesčio taikymą ne tik kurortiniams miestams. Tokia įstatymo pataisa jau yra užregistruota Seime“, – tvirtino Kauno meras A. Kupčinskas.

Kauno rajono savivaldybės vadovas V. Makūnas akcentavo Karmėlavos, kurioje įkurtas Kauno oro uostas, infrastruktūros (gatvių remonto ir apšvietimo) gerinimo klausimus. Kauno miesto mero teigimu, Susisiekimo viceministras R. Vaštakas pažadėjo, kad ateityje vykstant deryboms su skrydžių bendrovėmis galės dalyvauti ir po vieną savivaldybių atstovą.

Primename, kad nuo lapkričio 7 d. iš Kauno į Vilnių „Ryanair” perkėlė penkis maršrutus.

Kauno oro uoste žiemos sezonu lieka skrydžiai į Bristolį, Dubliną, Frankfurtą (Hano oro uostą) ir Londoną (Stanstedo oro uostą).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (279)