Bendrovės atstovų teigimu, pastaruoju metu itin išaugo incidentų, kuriuos sukelia neblaivūs keleiviai, skaičius – alkoholio padauginę žmonės kelia problemas oro uostuose, įlaipinant į lėktuvus ir skrydžių metu.

„Ryanair“ įsitikinusi, jog neprognozuojamą keleivių elgesį lemia oro uostų parduotuvėse ir baruose įsigytas ir vartojamas alkoholis. Todėl bandrovė pasiūlė išeitį – neparduoti svaigalų iki 10 valandos ryto, o kiekvienam keleiviui leisti įsigyti daugiausiai 2 vienetus svaiginamųjų gėrimų.

Šią kontrolę užtikrintų įlaipinimo pasų reikalavimas perkant alkoholį – pavyzdžiui, 2 bokalus oro uosto bare prieš skrydį išlenkęs keleivis prarastų teisę įsigyti daugiau gėrimų.

„Neribotas alkoholinių gėrimų pardavimas sukelia problemų ne tik mums, bet oro uostams, kurių terminaluose neblaivūs asmenys pridaro įvairiausių negerų dalykų“, – aiškino „Ryanair“ marketingo vadovas Kenny Jacobs’as.

Tiesa, kol kas neaišku, kaip Jungtinės Karalystės civilinės aviacijos kontrolieriai sureaguos į vienos iš didžiausių skrydžių bendrovės pasiūlymą.

Tačiau vieningai sutariama, kad alkoholis kuo toliau, tuo labiau kenkia skrydžių kokybei.

Per pastaruosius metus neblaivių asmenų sulaikymų dėl netinkamo ar pavojingo elgesio lėktuvuose ženkliai padaugėjo: iki 2017 metų pavasario JK užregistruoti 387 tokie įvykiai, kai anksčiau per tą patį laikotarpį – tik 255.