Tokį sprendimą šiandien priėmė Susisiekimo ministerijoje posėdžiavusi Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros komisija, apsvarsčiusi Klaipėdos VLC intermodalinio terminalo koncepciją ir alternatyvius jo steigimo vietos variantus.

Parinkta Klaipėdos VLC vieta leis efektyviai aptarnauti į jūrų uostą atvykstančius šaudyklinius traukinius, greičiau iškrauti atvežtus krovinius ir pakrauti naujus. Be to, pritaikant užsienio šalių patirtį, specialūs šaudykliniai konteineriniai traukiniai reguliariai kursuos tarp „Draugystės“ geležinkelio stoties ir jūrų uosto.

„Konteineriniai kroviniai Klaipėdos uoste pagal krovos apimtis yra greičiausiai auganti krovinių rūšis, todėl jų aptarnavimo efektyvumas yra itin svarbus. Klaipėdos VLC pagreitins krovinių aptarnavimą, sudarys galimybę greičiau pristatyti krovinius ir teikti papildomas paslaugas klientams“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Kadangi kuriamą Klaipėdos VLC intermodalinį terminalą sudarys geležinkelio kelynas ir kita infrastruktūra, šio logistikos centro steigėjo funkcijas nuspręsta iš Klaipėdos uosto direkcijos perduoti AB „Lietuvos geležinkeliai“.

Viešųjų logistikos centrų plėtros ir veiklos priežiūros komisijos vadovo, susisiekimo viceministro Rimvydo Vaštako teigimu, Klaipėdos VLC teritorijų planavimo dokumentams parengti gali būti panaudotos 2007–2013 m. laikotarpio ES paramos lėšos. Projektui įgyvendinti planuojama iš dalies pasinaudoti šio laikotarpio ir 2014–2020 m. ES paramos lėšomis.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją