„Tokių, deja, vis tiek pasitaikys, – komentare DELFI įspėjo jis, – Niekaip nesuprantu, kaip galima sutartis sudarinėti ir leisti, kad taip vyktų. Tarsi ir amžina problema, bet ji tikrai nėra neišsprendžiama“.

R. Šimašius sakė, kad jau kitais metais, pasirašinėjant naujas sutartis dėl remonto, bus numatytos taisyklės, kad darbai kiek įmanoma mažiau trukdytų miestiečiams.

Ilgainiui išsispręs

„Susisiekimo paslaugų“ Eismo skyriaus vadovas Aleksej Apanovič teigė, kad per porą savaičių transporto srautai turėtų nusistovėti, nes vairuotojai pasirinks sau trumpiausią ir patogiausią maršrutą.

„Tėvai ryte veža vaikus į mokyklas ir darželius, studentai važiuoja į paskaitas, vilniečiai skuba į darbus“, – kalbėjo jis.

Rytinės spūstys, anot pašnekovo, gali susidaryti ne tik dėl didelių transporto srautų ir dėl to, kad Vilniuje su mokslo metų pradžia padaugėjo nepatyrusių vairuotojų iš kitų Lietuvos miestų, tad ir jiems reikia laiko apsiprasti su sostinės gatvėmis.

R. Šimašius taip pat tvirtino, kad po rugsėjo pirmosios žmonių prisipildžiusiame Vilniuje naujas ženklinimas – taip vadinamieji „geltonieji koriai“ – sankryžose veikia.

„Labai dažnai žmonės tiesiog nežino, kaip elgtis, kad draugiškiau sugyventum su aplinkiniais. Mes padedame sužinoti ir suprasti“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (265)