„Mes dar negavome Viešųjų pirkimų tarnybos atsakymo, bet tikimės, kad galėsime sėsti su tiekėjais ir sutarti dėl abiem pusėms priimtinos, racionalios kainos“, – nurodo Rolandas Statulevičius, „Vilnius veža“ direktorius. – Jei atsakymas būtų neigiamas, derinsime sąlygas su galimais pardavėjais ir skelbsime naują konkursą.“

Privataus verslo atstovai, vertindami kainą, už kurią gali būti nuomojami nauji taksi automobiliai, prognozuoja skolas, o jas padengti turės miestas.

„Jeigu jie už tiek pasirašytų, tai viskas labai greitai pasibaigtų”, - sako Ričardas Kriukovas, Taksi paslaugų tiekėjų asociacijos vadovas. – Pati šio projekto idėja yra nuostolinga, pačiam miestui tai kainuos nemažai pinigų. Manau, perspektyvoje bus per daug įsiskolinta, o skolas vėliau turės padengti savivaldybė kaip steigėja”.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)