Spaudos atstovas priminė, kad degalai yra pagrindinis bet kurios aviacijos kompanijos išlaidų straipsnis. Kuo daugiau jų lieka bakuose, tuo daugiau sveria lėktuvas, taip pat padidėja degalų sunaudojimas. Profsąjunga tvirtina, kad tiems lakūnams, kurie pasirūpina didesnėmis degalų atsargomis, „Ryanair" daro psichologinį spaudimą.

Vokietijos profsąjunga tokį pareiškimą pateikė atlikusi „Ryanair" veiklos tyrimą po incidento, įvykusio liepos 26 dieną. Tądien iškart trys Airijos bendrovės lėktuvai, skridę į Madridą, buvo priversti skubiai nusileisti Valensijoje. Dėl oro sąlygų Madridas laikinai apribojo lėktuvų priėmimą, o „Ryanair" lėktuvai, kad nusileistų vėliau, galėjo pritrūkti degalų.

Ispanijos valdžia pradėjo incidento tyrimą rugpjūčio 9 dieną.

Jeigu bendrovė bus pripažinta kalta, jai gresia 4,5 mln. eurų bauda ir licencijos vykdyti skrydžius į Ispaniją sustabdymas iki trejų metų.

„Ryanair" visoje Europoje yra žinoma savo žemais tarifais, kurie įmanomi sutaupius iš papildomų paslaugų, pavyzdžiui, tokių kaip keleivių maitinimas. 2010 metais „Ryanair" siūlė atšaukti antruosius lakūnus ir įvesti mokestį už naudojimąsi tualetu, o dar anksčiau - įrengti lėktuvuose specialiąsias stovimas zonas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)