Prie intensyvaus transporto mazgo, Linkmenų g. 22, atidarytas 5 600 kv. m. ploto prekybos centras „RIMI Hypermarket“ ir 16 įvairias paslaugas teikiančių parduotuvių.

„Naujas ir didelis traukos objektas - šiuo atveju, naujas prekybos centras - neabejotinai pakeis nusistovėjusius transporto srautus, - DELFI komentavo bendrovės „Susisiekimo paslaugos“ laikinoji vadovė Modesta Gusarovienė. - Tačiau, kad dėl to nekiltų pagunda sukelti eismo spūstis, rekonstruota anksčiau buvusi Geležinio Vilko gatvės dalis ties Žalgirio ir Linkmenų gatvėmis. Papildomos lėtėjimo ir greitėjimo juostos leis į prekybos centrą ir iš jo važiuojantiems nekliudomai įsilieti į link Santariškių judantį transporto srautą.“

Anot jos, kad vairuotojams būtų dar patogiau ir saugiau įveikti pakeistą eismo atkarpą, Žalgirio ir Geležinio Vilko gatvių sankryžoje bei Žalgirio ir Linkmenų gatvių sankryžoje esantys šviesoforai prijungti prie Automatizuotos šviesoforinio reguliavimo ir valdymo sistemos centro.

„Šio centro operatoriai nuotoliniu būdu gali stebėti eismo sąlygas tikruoju laiku bei šviesoforų reguliavimo laikus. Naujieji šviesoforai 3 mėnesius bus stebimi ir, esant poreikiui, bus tikslinamos jų programos, taip užtikrinant eismo srautų pralaidumą“, - komentavo M. Gusarovienė.

Kaip rodo mūsų patirtis, senuose, apleistuose kvartaluose įsikūrus prekybos centrui, intensyvėja ir viso kvartalo plėtra, atnaujinami seni ar statomi nauji objektai. Ne išimtis ir šis prekybos centras – manome, kad jį savo apsipirkimui rinksis tiek ir pagrindine Vilniaus transporto arterija – Geležinio Vilko gatve – keliaujantys pirkėjai, tiek ir naujų, dar planuojamų ar jau statomų aplinkinių kvartalų gyventojai“, – sakė „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Peras Dahlas.

Dėl naujo prekybos centro statybų, Vilniaus savivaldybė kartu su projekto vystytojais sutvarkė infrastruktūrą: įrengti įvažiavimai, suprojektuota sankryžų sistema, keistas eismas vienoje intensyviausių Vilniaus sankryžų.

Šiame prekybos centre pirkėjai ras kasdieninių prekių, kepyklą, mėsinę, vietoje gaminamus kulinarijos gaminius, taip pat prekės ženklų „Čili“, „Senoji kibininė“, „Naminis Dūmas“, „Steak Supply“, „Biosala“, „Kiškio alus“, „Camelia“, „Pegasas“, „Kika“, „FamClub“, „Optio“, „Linos artelė“ ir kitus atstovus.

Tai jau 52-oji „Rimi“ parduotuvė Lietuvoje, 6-oji atidaryta šiais metais.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (198)