Kaip nurodo įmonė, visi „Ryanair“ klientai dabar gali susikurti savo asmeninę paskyrą ir saugoti savo duomenis internete. Tai padės jiems greičiau rezervuoti skrydžius ir greičiau atlikti registraciją skrydžiui internetu.

„Ryanair“ su džiaugsmu pristato klientų registracijos paslaugą „My Ryanair“ ryanair.com svetainėje. Ji leis mūsų klientams saugiai saugoti savo asmeninius duomenis internete, kurie užtikrins spartesnę rezervaciją ir greitesnes registracijos skrydžiams paslaugas, taip pat leis ateityje naudotis šiuo metu kuriamais verslo ir šeimos produktais. Nuo praėjusio ketvirtadienio, kai pradėjo veikti „My Ryanair“ paslauga, ja pasinaudojo jau daugiau kaip 10 tūkst. klientų“, - pranešime cituojama „Ryanair“ atstovė Elina Hakkarainen.

„Ryanair“ taip pat skelbia įvedanti ir kitas keleivių aptarnavimo naujoves: atnaujintą Ryanair.com svetainę, kurioje rezervacija sutrumpėjo nuo 17 iki 5 paspaudimų, 24 valandų periodą nedidelėms užsakymo klaidoms pakoreguoti, „tyliuosius skrydžius“, kurių metu nuo 21 val. iki 8 val. lėktuvų salonuose nebus blaškomas keleivių dėmesys, nemokamą antrą mažą rankinį bagažą, sumažintus oro uostų mokesčius už bagažą (nuo sausio 3 dienos) bei galimybę pasirinkti sėdėjimo vietą visuose skrydžiuose (nuo vasario 1 dienos).

Klientai, kurie užsiregistruos „My Ryanair“, galės naudotis verslo ir šeimos paslaugomis, kurios pradės veikti nuo 2014 metų pavasario.

„Ryanair“ taip pat ketina pristatyti naują programėlę mobiliesiems telefonams ir kiekvienai šaliai pritaikytus tinklalapius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)