Keturiasdešimtmetė Heather Cho, užimanti oro linijų bendrovės viceprezidentės pareigas, nurodė iš Niujorko į Seulą skridusio lėktuvo aptarnaujančio personalo vadovui išsilaipinti, kai jai skrydžio palydovas padavė makadamijų riešutus prieš tai nepaklausęs, ar ji jų pageidautų.

H. Cho iškvietė aptarnaujančio personalo vadovą apklausti, kaip jų oro linijose turi būti patiekti riešutai. Kai jis negalėjo atsakyti, viceprezidentė nurodė palikti lėktuvą. Pagal šio vežėjo taisykles prieš ką nors patiekiant keleiviams reikia atsiklausti.

Vadovas to nežinojo, todėl „melavo ir atsiprašinėjo“, tvirtinama „Korean Air“ išplatintame pranešime.

Incidentas įvyko gruodžio 5 dieną. Lėktuvas jau buvo palikęs Johno F. Kennedy oro uosto vartus ir ruošėsi kilti. Kaip tvirtinama oro linijų pranešime, grįžti atgal ir išlaipinti įgulos narį prireikė ne daugiau kaip dviejų minučių. Lėktuvas į Seulą gruodžio 6 dieną atvyko vos 11 minučių vėliau.

„Kaip viceprezidentė ji gali koneveikti įgulos narius dėl netinkamo aptarnavimo, tačiau aviacijos teisė aiškiai nurodo, kad skrydžio įgulai vadovauja kapitonas“, – teigiama Pietų Korėjos laikraštyje „Dong-A Ilbo“, kuris negailėjo kritikos H. Cho veiksmams. Anot leidinio, tokiais privilegijuotais jaučiasi dauguma šeimų, vadovaujančių šalies finansų ir pramonės grupėms bei konglomeratams.

„Ji turėjo laikytis taisyklių kaip visi keleiviai, ji viršijo savo įgaliojimus“, – rašė laikraštis.

„Korean Air“ gruodžio 8 dieną atsiprašė savo keleivių už nepatogumus, kuriuos sukėlė šis incidentas. Pažymima, kad tuomet, kai buvo priimtas sprendimas grįžti, lėktuvas nuo vartų buvo nuvažiavęs mažiau nei 10 metrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (107)