Bendrovės pranešime spaudai tvirtinama, kad bendrovės tarifai yra kone mažiausi Europoje, todėl sąlygos vežti krovinius yra geros. 

„Orlen Lietuva“ atstovų teiginiai, neva mes Baltarusijos tranzitui taikome mažesnius tarifus, nėra korektiški. Negalima lyginti vietinių krovinių vežimo tarifų su tranzitu į Klaipėdą gabenamų krovinių tarifais. Iš Baltarusijos tranzitu į Klaipėdą gabenamų krovinių tarifas yra mažesnis, kadangi jame nėra įskaičiuotos papildomos geležinkelių paslaugos, tokios kaip privačių vagonų vežimas pakrovai ir po iškrovos, jų einamieji remontai, paruošimas, plovimas, cisternų laikymas ir kitos“, - pranešime spaudai cituojamas „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Stasys Dailydka.

Be to, esą premjeras taip pat buvo informuotas apie nuo šių metų pradžios „Orlen Lietuva“ susikaupusią skolą „Lietuvos geležinkeliams“ dėl pasikeitusio infrastruktūros mokesčio. 

„Nuo šių metų pradžios, po Vyriausybės nutarimo, yra išaugęs infrastruktūros mokestis pavojingiems kroviniams. Taip pat ir naftos vežimui. Pirmąjį metų ketvirtį „Orlen Lietuva“ mums nepilnai apmoka už paslaugas, dėl ko šiuo metu turime susidariusią 5 milijonų litų skolą“, – sakė S. Dailydka.

S. Dailydkos teigimu, nėra lengva ne tik „Orlen Lietuvai“: „Paskutiniais metais ekonominė situacija kaimyninėse šalyse atsiliepia ir „Lietuvos geležinkelių“ krovinių srautams. Dedame itin daug pastangų siekdami išlaikyti esamus srautus – aktyviai bendraujame su savo klientais, kuriame naujus maršrutus, produktus ir paslaugas. Tai mums padeda išlikti konkurencingais“.

DELFI primena, kad A. Butkevičius Lenkijos ministrui pirmininkui Donaldui Tuskui neseniai pažadėjo sugrąžinti uždarytą geležinkelio liniją į Rengę Latvijoje, kuri svarbi „Orlen Lietuvai“, taip pat peržiūrėti geležinkelio tarifus.

„Orlen Lietuva“ ne vienerius metus piktinasi, kad esą jiems „Lietuvos geležinkelių“ paslaugos kainuoja brangiau nei kitoms bendrovėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)