Iš Klaipėdos keltai plukdo dviem linijomis – į Kylį Vokietijoje ir Karlshamną Švedijoje. Pastarojoje srautai kasmet auga. Šiemet keleivių – 4 procentais daugiau nei pernai per 9 mėn. Pastebima, kad šia linija vis daugiau naudojasi danai. Keleiviai iš Lietuvos pradeda domėtis Pietų Švedija ir Danijos sostine Kopenhaga.

„Mes netgi specialiai sukūrėme tokį trumpųjų atostogų paketą, į kurį įeina kelionė pirmyn ir atgal, vieta automobiliui, kajutė, naktis viešbutyje“, – teigė „DFDS Seaways“ Rinkodaros skyriaus vadovas Vaidas Klumbys.

Kiek liūdnesnė maršruto iš Klaipėdos į Kylį statistika. Plaukiančiųjų į Vokietiją sumažėjo dėl darbo jėgos persikėlimo į Skandinaviją. Tačiau srautą iš Klaipėdos pagausina automobiliu pamėgę keliauti latviai – į Vokietiją, Švediją. Kitų metų žmonių srauto augimą kompanija prognozuoja lėtą.

Keltų bilietų kainų DFDS kol kas nekeičia, nors sako nuolat juntanti klientų spaudimą jas mažinti. Tai esą nėra lengva, nes Lietuvoje didėjančios algos ir mokesčiai, plaukiojant su Lietuvos vėliava, didina sąnaudas, o šios – gerokai skiriasi, nei plaukiojant su kitų šalių vėliavomis. Be to, pasak kompanijos vadovų, uoste būtina gerinti infrastruktūrą.

„Klaipėdos centriniame terminale yra šiokių tokių problemų. Tikimės, kad ateityje jos bus išspręstos ir abi keltų linijas galėsime perkelti į jį. Taip būtų patogiau ir klientams, ir partneriams, ir patiems darbuotojams“, – pasakojo „DFDS Seaways“ viceprezidentas Andersas Refsgaardas.

Centriniame Klaipėdos terminale švartuojasi keltai, plaukiantys į Švediją. Kylio keltai – senajame terminale. DFDS, kad pritrauktų keleivių, planuoja kelti paslaugos kokybę, pavyzdžiui, tarp Kopenhagos ir Oslo kursuojantis perdarytas keltas panašus į kruizinį laivą – turi konferencijų ir koncertų sales.