Šis kelias dėl dažnų skaudžių avarijų dar vadinamas „mirties keliu“.
Pasak pranešimo, nutarta suplanuoti magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 97,06 km infrastruktūros, reikalingos siekiant rekonstruoti šį ruožą į automagistralę, plėtros etapus ir numatyti teritorijas, kuriose bus įrengiama minėta infrastruktūra.

Panaudojant Europos Sąjungos 2014–2020 m. finansavimo periodo lėšas, „Via Baltica“ koridorius intensyviai pradėtas rekonstruoti 2015 metais.
Pernai buvo užbaigtas rekonstruoti kelio A5 Kaunas –Marijampolė–Suvalkai ruožas nuo 17,34 iki 23,40 km ir kelio A8 Panevėžys –Aristava–Sitkūnai ruožas nuo 8,32 iki 23,36 km.
Šiuo metu vykdomi kelio A5 Kaunas –Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 35,40 iki 45,15 km rekonstravimo darbai. Taip pat kelio A10 Panevėžys –Pasvalys–Ryga ruožo nuo 65,19 iki 66,091 km rekonstravimo darbai ir turbo žiedinės sankryžos Panevėžio aplinkkelyje (A17) įrengimo darbai. Jie bus užbaigti 2017 m. liepos mėn.

Po atliktos „Via Baltica“ koridoriaus ruožų, esančių Lietuvoje, rekonstrukcijos padidės galimybės verslo sektoriui sėkmingai plėsti veiklą, o Lietuvos gyventojams bus patogiau susisiekti su svarbiausiais Europos turizmo, kultūros ir verslo centrais, pagerės eismo saugumo situacija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)