Kokia pirmų 10 tokių sunkvežimių vertė – komercinė paslaptis. Gamintojai jau planuoja plėtrą ir į kitas užsienio šalis.

Pagal sutartį su Rusijos automobilių gamykla, dvylikos žmonių brigada per kelis mėnesius įsisavino sunkvežimių surinkimo technologiją.

Pasak gamintojų, visos reikalingos detalės , taip pat elektros įranga, kėbulai, išskyrus variklius, gaunamos iš Rusijos.

„Sunkvežimių įvairi paskirtis: gali būti savivartis, gali būti komunalinė mašina, gali būti miškovežis, autokranas, gali būti betonmaišė. Galima montuoti įvairus dalykus, gali būti ir vilkikas“, – aiškina „Autobagi“ gamybos direktorius Alvydas Žemaitis.

Varikliai gaminami Didžiojoje Britanijoje ir atitinka ekologinius reikalavimus „euro-5“, todėl transporto priemones, turinčias tokius variklius leidžiama naudoti Europos Sąjungoje.

Po beveik dešimties metų lietuviai atgaivinę automobilių surinkimo verslą vėl mėgina įsitvirtinti tarp valstybių gaminančių komercines transporto priemones, todėl sako itin siekiantys kokybės.

šiemet planuojama surinkti aštuoniasdešimt tokių sunkvežimių, kitąmet – iki 350-ies. Pirmieji netrukus iškeliaus užsakovams į Lenkiją, gamintojai sako, kad juos išvysime ne tik ir Lietuvos keliuose.