Septintus metus iš eilės “Citroën” pardavė daugiau automobilių, nei prieš tai buvusiais metais – bendras visame pasaulyje parduotų šios markės automobilių skaičius 2003 m. sudarė 1 372 000 vienetų, arba 4,6% daugiau, nei 2002-aisiais, sakoma pranešime spaudai.
Pernykščiai metai buvo sėkmingi ir “Citroën” automobilių pardavėjams Lietuvoje. Iš viso 2003 m. mūsų šalyje parduoti 685 šios markės automobiliai (543 asmeninės paskirties ir 142 komerciniai), o rinkos dalis, lyginant su 2002 m., padidėjo nuo 6,1 iki 6,6%. Didžiausios įtakos tam turėjo itin sėkmingas komercinių automobilių pardavimas, jų rinkos dalis nuo 6,4 padidėjo net iki 8,8%. Oficialioji “Citroen” importuotoja bendrovė “Veho” tikisi, kad 2004 metai bus ne mažiau sėkmingi.

“Neseniai bendrovės prekybos salonas ir servisas įsikūrė naujose moderniose patalpose Laisvės prospekte, todėl dabar pirkėjai gali gauti dar kokybiškesnes paslaugas bei aptarnavimą”, - teigia “Veho” bendrovės “Citroen” padalinio vadovė Renata Odinienė.

“Citroën” komercinę sėkmę visame pasaulyje rinkos analitikai aiškina gerokai atsinaujinusia ir pasipildžiusia “Citroën” modelių gama, taip pat sėkmingu šios markės automobilių pasirodymu įvairiose automobilių sporto arenose.

Mažų automobilių segmente, kuris sudaro net 35% visos Europos rinkos, “Citroën” pasiekė daugiau nei 8% rinkos dalį. Kompanija per 18 mėnesių šiame segmente pristatė net 3 naujus modelius (C3, “C3 Pluriel” ir C2). Kitaip tariant, kompanija šiame segmente turi tris skirtingos koncepcijos ir stiliaus modelius vietoj anksčiau turėto vieno. Tad nenuostabu, kad C3 modelio automobilių pernai parduota 342 000, o rugsėjo mėnesį debiutavęs C2 mažylis taip pat spėjo įnešti savo indėlį į bendrą pardavimų skaičių.

Gerokai atnaujintas 2002-ųjų pabaigoje, “Berlingo” modelis pernai taip pat buvo sėkmingai parduodamas. Iš viso pasaulyje parduota 179 000 šių automobilių, arba 8% daugiau nei 2002 m. šiek tiek prasčiau buvo perkamas “Xsara” modelis, kuris atnaujinamas bene kiekvienais metais. Pernai šio modelių variklių gamą papildė naujas HDi serijos variklis, šiek tiek atnaujinta automobilio išorė bei salonas.

“Xsara Picasso” kompaktinis vienatūris pernai pirkėjams buvo siūlomas su nauju 2.0i 16 vožtuvų 137 AG varikliu bei nauja sekvencine adaptuota automatine pavarų dėže. “Citroën C5” modelis taip pat buvo atnaujintas, į jį pradėta montuoti nauja 6 laipsnių mechaninė transmisija bei HDi dyzelinis 136 AG variklis su smulkiųjų dalelių filtru. Visas prognozes viršijo vienatūrio C8 pardavimai. 2003-iųjų pradžioje jo variklių gamą papildė V6 formos 208 AG benzininis jėgos agregatas, montuojamas su sekvencine automatine transmisija. Ši pavarų dėžė pradėta montuoti ir su 2.0i benzininiu bei HDi serijos 109 AG dyzeliniu varikliais.

Pernai “Citroën” užėmė antrąją vietą Europoje pagal komercinės paskirties automobilių pardavimą, sukaupusi 11% rinkos dalį. Tai pats aukščiausias rezultatas per visą kompanijos istoriją. Šią sėkmę kompanijos vadovai aiškina tuo, jog per nepilnus du metus buvo iš pagrindų atnaujinta visa komercinių automobilių paletė.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Slaptas policijos reidas: už posūkio nerodymą gresia teisių atėmimas (250)

Penktadienį popiet, važiuojant nuo Varnių tilto, link Utenos g. viaduko, Kauno policija vykdė...

Rekonstruojant Vilniaus oro uostą skrydžių Kaune padaugėjo penkis kartus (18)

Vykstant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijai, Kaune skrydžių skaičius išaugo...

Velomaratono metu bus ribojamas eismas Vilniuje (10)

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad rugpjūčio 20 d. (sekmadienį) Vilniuje vyks dviračių...

Pristatė traukinio maršrutus, kuriais nemokamai veš dviračius (2)

Keleiviams pristatomi traukinių maršrutai į 5 regioninius parkus, o visomis šiomis kryptimis...

Vilniaus oro uoste po rekonstrukcijos nusileido pirmasis keleivinis lėktuvas (27)

Vilniaus oro uoste po daugiau nei mėnesį trukusios kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos...

Top naujienos

Ar kada susimąstėte, kaip iš tiesų dirba „Palangos bobutės“ (26)

300 kvadratinių metrų dydžio butas vasarai Palangoje jau atgyvena, sako „Ober-Haus“ Vakarų...

Kaip iš tikrųjų atrodo gyvenimas Rusijos glūdumoje (14)

Švintant saulei Jevdokimovas, kaimas Rusijos glūdumoje, tingiai bunda iš miego ir nyra iš trobas...

Po lietaus dalis sostinės gyventojų liko be elektros (27)

Į DELFI redakciją šeštadienio vakarą kreipėsi vilnietis, kurio teigimu, pusė sostinės...

Pridarytas klaidas išvardijęs D. Adomaitis pasiūlė priprasti prie tokio L. Lekavičiaus žibėjimo specialiai Krepšinis.lt iš Rygos (80)

Lietuvos krepšininkai galėjo savo kailiu patirti, kokį potencialą turi ši „auksine karta“...

Nematomi žvalgybininkų karai, pinigai ir naujas ginklas – moterys (84)

Mečys Laurinkus – pirmasis Nepriklausomos Lietuvos žvalgybos vadas. Koks šio profesionalo...

Latvijos talentų nesulaikiusi Lietuvos rinktinė kapituliavo Rygoje (1106)

Kontrolinėse rungtynėse Rygoje Europos čempionatui besirengianti Lietuvos rinktinė pralaimėjo...

Kaip iš siaubo filmo: Baltimorės monstras pardavinėjo aukų kūnus užkandinėje (50)

Neseniai mirė žudikas maniakas Josephas Roy’us Metheny’is, dažnai vadinamas Baltimorės...

Profesinė liga baigėsi kankinimo prietaisą primenančiame vežimėlyje (83)

Lazdomis varomas invalido vežimėlis . Kai kam jis panašus į kankinimo prietaisą, bet vos...

Atrodo paprasta, bet efektyvu: kaip miestai gelbėjasi nuo nepakeliamos kaitros (4)

Didmiesčiai visame pasaulyje ieško būdų, kaip išgyventi vasarą ir išsaugoti gyvybes. Kovoje su...

Po įgyvendinto plėtros projekto „Mega“ tapo sunkiai atpažįstama (63)

Po metus trukusių plėtros darbų didžiausias prekybos ir laisvalaikio centras vidurio Lietuvoje „...