Šį sandorį jau patvirtino ir Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas, remdamasis trim šaltiniais skelbia žurnalas „The Financial Times“. Pati oro linijų bendrovė šią informaciją kol kas neigia, rašo newsru.com.

Du šaltiniai Didžiosios Britanijos leidinio žurnalistams pabrėžė, kad Rusijos prezidentas palankiai vertina A. Rotenbergo planus. „Aeroflot“ artimas šaltinis leidiniui nurodė, kad bendrovės vadovybė žino apie milijardieriaus susidomėjimą.

Tačiau neįvardijamas A. Rotenbergo atstovas laikraščio žurnalistams informaciją apie planuojamą sandorį paneigė. „Mes neketiname pirkti kokios nors „Aeroflot“ dalies“, - pareiškė jis. Pati oro linijų bendrovė komentuoti šią temą atsisakė.

Vėliau „Aeroflot“ britų laikraščio pranešimą paneigė, pažymi „Forbes“. Asmuo, artimas bendrovės direktorių tarybai, pabrėžė, kad toks sandoris vargu ar įmanomas. Jis paaiškino, kad ši oro linijų bendrovė palaiko Rusijos aviacijos pramonę (ji yra pagrindinė lėktuvų „SuperJet“ ir MC-21 užskaovė), o jei ji pereis į privačias rankas, toks aviacijos pramonės palaikymas taps mažai tikėtinas.

Be to, „Aeroflot“ iš užsienio oro linijų bendrovių kasmet gauna maždaug 300 mln. dolerių mokesčių už skrydžius per Sibirą, pasakojo „Forbes“ šaltinis. Didelę dalį šių pinigų bendrovė nukreipia Federalinės oro navigacijos tarnybos reikmėms. Jei „Aeroflot“ akcijų paketas pereis privatiems asmenims, tokiai paramai taip pat iškils pavojus. Kiek anksčiau Krasnojarsko ekonomikos forumo kuluaruose „Aeroflot“ vadovas Vitalijus Saveljevas sakė, kad pastaraisiais metais jų bendrovė Federalinei oro navigacijos tarnybai pervedė apie 1 mlrd. dolerių.

„Forbes“ šaltinis taip pat pažymėjo, kad Rusijos valdžia pastaraisiais metais siekė atskirti oro uostų ir oro linijų bendrovių verslą. Taigi „Aeroflot“ akcijų paketo perleidimas struktūroms, kurios visai neseniai gavo kontrolinį Šeremetjevo oro uosto akcijų paketą, vargu ar įmanomas.

Newsru.com primena, kad praėjusiais metais Rusijos prezidentas V. Putinas pasirašė nurodymą konsoliduoti Maskvos Šeremetjevo oro uosto kapitalą. V. Putinas vyriausybei davė tris mėnesius, per kuriuos kartu su privačiais savininkais reikėjo nustatyti nuosavybės dydį, kurią kiekvienas privatus akcininkas turėjo įnešti į Šeremetjevo oro uosto įstatinį kapitalą.

Ministrų kabinetas pagal prezidento nurodymą turėjo įvertinti ir federalinę nuosavybės dalį, kurią Rusijos Federacija turi skirti įstatiniam oro uosto kapitalui. Be to, vyriausybė turėjo nustatyti valstybės ir privačių akcininkų dalį įstatiniame bendrovės kapitale.

Vyriausybė per septynis mėnesius taip pat turi parengti Rusijos ir privačių savininkų akcininkų susitarimą. Kaip jau buvo skelbta, nurodyme numatoma minimali valstybės dalis konsoliduotame Šeremetjevo oro uoste, kurio kontrolė – ne mažiau kaip 30 proc. - atiteks privatiems investuotojams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (293)