Islandijos pigių skrydžių bendrovė tokias kainas yra numačiusi už keliones iš Los Andželo ir San Fransisko į Švedijos sostinę Stokholmą, Anglijos miestą Bristolį, Danijos sostinę Kopenhagą ir Škotijos – Edinburgą.

66,6 euro kainuojančių skrydžių į vieną pusę pasiūlymas galios nuo 2017-ųjų metų sausio 15-os iki balandžio 5-os dienos. Tiesa, jau šiandien tokių bilietų labai sunku rasti, dažniausiai siūloma skrydžio į vieną pusę kaina sukasi apie 200 eurų.

Kadangi prekyba tokiais pigiais bilietais yra susijusi su „WOW Air“ skrydžių populiarinimu JAV, skrydžiams iš Europos į JAV tokių įspūdingų nuolaidų taikyti neketinama.

Tačiau ir be nuolaidų „WOW Air“ transatlantiniai skrydžiai į vieną pusę ne piko laikotarpiu paprastai nekainuoja nė 190 ar net 160 eurų.

„WOW Air“ tikslas – pasiūlyti skrydžių už rinkoje mažiausią visiems prieinamą kainą, – išplatintame pranešime teigia oro transporto bendrovės įkūrėjas ir vadovas Skuli Mogensenas. – Džiaugiuosi, kad pasiūlius 66,6 euro tekainuojančių bilietų kelionės tampa įperkamos tūkstančiams žmonių, kurie kitu atveju negalėtų sau to leisti.“

Paskelbdama akciją „WOW Air“ užbėgo už akių kitam pigius skrydžius organizuojančiam oro vežėjui – „Norwegian Air“. Buvo tikimasi, kad vėlesniu šių metų laikotarpiu, pradėjusi eksploatuoti naujuosius lėktuvus „Boeing 737MAX“, ši skandinavų oro transporto bendrovė pasiūlys transatlantinių skrydžių už 65,7 euro.

„WOW Air“ taip pat paskelbė apie 94,2 euro kainuojančius skrydžius iš Majamio ir Bostono į Islandiją. Skrydžiai iš vakarinės JAV pakrantės bus vykdomi plaičiafliuzeliažiais oro laineriais „Airbus A330“, o iš Šiaurės Rytų – orlaiviais „Airbus A321“.

Pranešime pabrėžiama, kad per akciją skelbiamos kainos – tai bilietų, kuriems pritaikyta didžiausia nuolaida, vertė. Tai reiškia, kad ne visiškai visi bilietai kainuos būtent tiek. Tačiau, atsižvelgdama į pajamų valdymo strategijas, „WOW Air“ sieks, kad lėktuve būtų kuo daugiau vietų, už kurias tektų mokėti maksimaliai sumažintą kainą.

„WOW Air“ laikantis žemų kainų politikos į skrydžio kainą, deja, neįeina tam tikros paslaugos, kurios paprastai įtraukiamos. Pavyzdžiui, už vandenį ir bagažą reikia mokėti papildomai. Be to, siekdama kuo daugiau sutaupyti, oro transporto bendrovė atsisakė orlaiviuose diegti „Wi-Fi“ įrangą.
Pasak S. Mogenseno, toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad „Wi-Fi“ įranga ne tik brangi, bet ir sunki.

Taigi, atsisakius „Wi-Fi“ bendrovei pavyko užsitikrinti žemesnes pradines lėktuvų kainas, o vėliau taupiai naudoti degalus.

„WOW Air“ vadovas gana atvirai kalba apie ketinimus dar labiau mažinti kainas ir nesirūpinti jokia nebūtina prabanga.

„Su klientais turime būti atviri. Tik taip pavyks išvengti su nepagrįstais lūkesčiais susijusių problemų. Keleiviai turi iš anksto žinoti, kad negaus nemokamo maisto, vandens, negalės naudotis „Wi-Fi“ ir nebus pasiūlyta jokių pramogų. Būtent todėl perspėjame juos, kad pasiimtų maisto, vandens ir į „iPad“ ar nešiojamąjį kompiuterį atsisiųstų kokį nors filmą“, – aiškina S. Mogensenas.

S. Mogensenas išreiškė viltį, kad galbūt išauš diena, kai skrydžiai bus nemokami arba jų kaina bus simbolinė. Anot bendrovės vadovo, už skrydį keleivio sumokama suma ilgainiui gali nustoti būti pagrindiniu įmonės pajamų šaltiniu.

Pajamas planuojama užsitikrinti iš papildomų paslaugų ir kitų su kelionėmis susijusių išlaidų, kaip antai viešbučių rezervavimas, maitinimas, automobilių nuoma. O pigūs skrydžiai bus reklamuojami kaip masalas klientams pritraukti.

Bendrovė „WOW Air“ gyvuoja nuo 2011-ųjų metų lapkričio mėnesio. Pastaraisiais metais jos vadovas džiaugiasi pastebima plėtra ir pelno augimu. Jis teigia, kad 2016-aisiais metais „WOW Air“ lėktuvais skrido iš viso 1,6 mln. keleivių. S. Mogensenas tikisi, kad iki 2020-ųjų metų šis skaičius padidės iki 6 mln.

S. Mogenseno įsitikinimu, įmonė ir jos vadovai turi sugebėti lanksčiai prisitaikyti prie nuolat kintančių sąlygų.

„Šiandien labai svarbu siekti pokyčių ir gebėti susigrumti su išsikeltais iššūkiais. Dabartinės strategijos nebūtina pasiteisins ateityje. Viskas nepaliaujamai kinta. Visada atsiras naujų varžovų ir netikėtų situacijų“, – svarsto S. Mogensenas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)