Anot uostamiesčio mero Vytauto Grubliausko, kuris yra ir visas Klaipėdos apskrities savivaldybes vienijančios asociacijos „Klaipėdos regionas“ prezidentas, skrydžiai iš Palangos oro uosto į Londoną ir atgal tampa realia vizija.

„Visos Klaipėdos apskrities savivaldybės pritarė Klaipėdos regiono pasiekiamumo didinimo programai, o tai reiškia, kad jos savo kitų metų biudžetuose turės nusimatyti pinigų ir taip prisidėti, kad iš Palangos oro uosto būtų organizuojami skrydžiai į Londoną“, – teigė V. Grubliauskas.

Derybose tarp Palangos oro uosto ir skrydžius į Londoną siūlančios organizuoti bendrovės nuskambėjo skaičius 400 tūkst. Tiek litų per metus reikėtų skirti skrydžio rinkodaros priemonėms.

„Tuos 400 tūkst. litų savo biudžetuose ir turi nusimatyti visos septynios Klaipėdos apskrities savivaldybės. Didžiąją sumos dalį turės skirti Palanga, Klaipėda – apie 140 tūkst. litų, o kitos savivaldybės prisidės mažiau“, – aiškino V. Grubliauskas.

Anot jo, tikėtina, kad skrydžiai iš Palangos oro uosto į Londoną bus pradėti organizuoti nuo kitų metų gegužės.

Preliminariai planuojama, kad keleivius skraidins 180 vietų orlaivis. Jis iš Palangos kils du kartus per savaitę. „Kol kas būtų nekorektiška įvardinti bendrovę, su kuria vyksta derybos dėl skrydžių. Tačiau galiu pasakyti tiek, kad skrydžiai bus orientuoti ne į verslo klasės klientus“, - tikino Klaipėdos meras.

Palangos oro uostas sulaukė dar vieno siūlymo – organizuoti skrydžius į Minską, tačiau vežėjai taip pat pageidavo, kad rinkodaros išlaidas padengtų oro uostas arba būtų ieškoma kitų finansavimo šaltinių.

Minskas – patraukli sritis, tačiau jos siekti galima bendradarbiaujant viešajam ir privačiam sektoriui. Kitaip tariant, pinigų šio skrydžio rinkodaros priemonėms galėtų skirti pajūrio kurortinių savivaldybių verslininkų asociacijos ar tos bendrovės, kurios turi verslo ryšių su Baltarusija ir joms svarbu kuo geresnis susisiekimas. Būtent Londonas buvo ta kryptis, kuriai finansavimą sutarė skirti Klaipėdos regiono savivaldybės“, – aiškino V. Grubliauskas.

Jis pabrėžė, jog ir prieš kurį laiką atliktoje galimybių studijoje nustatyta, jog patraukliausia ir pelningiausia būtų organizuoti skrydžius iš Palangos oro uosto į Londoną, Hamburgą, Maskvą.
Šiuo metu iš Palangos oro uosto organizuojami skrydžiai į Rygą, Kopenhagą ir Oslą. Vasarą orlaiviai skraidino į Maskvą ir iš jos.

Skelbiama, kad per pirmuosius penkis šių metų mėnesius Palangos oro uoste aptarnauta 5 proc. daugiau keleivių, nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Nuo liepos 1-osios valstybės įmonė Tarptautinis Palangos oro uostas buvo reorganizuota ir tapo valstybės įmonės „Lietuvos oro uostai“ Palangos filialu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)