Kurorto valdžia mėgina tyliai pralaužti ledus šiai idėjai, o opozicija ruošiasi boikotui.

Rengiant projektą, remtasi ES direktyvomis ir siekiais miestų centruose mažinti transporto srautus, teikiant pirmenybę viešajam transportui, dviračių ar pėsčiųjų judėjimui.

Aiškinama, kad kurortas sezono metu dūsta nuo automobilių išmetamųjų dujų, o vasarą būna perpildytas transporto priemonių.

Todėl kurorto valdžiai kilo idėja Vytauto gatve automobiliams leisti važiuoti tik nuo Šventosios pusės Klaipėdos link.

Kita arterijos dalis bus perskelta perpus, čia atsiras dvi juostos dviračiams.

Teigiama, jog savivaldybės komitetų nariai jau esą supažindinti su gresiančiais eismo pokyčiais, tačiau visuomenė apie tai girdėjo tik viena ausimi.

Pasak Palangos vicemero Rimanto Antano Mikalkėno, „sveikos gyvensenos šalininkams idėja patinka, o kiti grasina rinkti parašus, protestuoja“.

Automobiliams skirtos eismo juostos plotis numatomas 3,30 m pločio, ir ji būtų gatvės viduryje.

Palangos tarybos nario Eugenijaus Simučio manymu, toks eismo organizavimo planas kurorte vairuotojus, mėginant pasiekti norimą tašką, vers riedėti ratais, o dviratininkams, išsukant iš dviračių tako, grės realus pavojus susidurti su automobiliais.

Teigiama, jog kol kas projektas dar tik rengiamas.