Palangoje bręsta pokyčiai, kurie iš vairuotojų pareikalaus kantrybės, tačiau dviratininkams suteiks daugiau laisvės. Svarstoma galimybė pagrindinėje Palangos – Vytauto gatvėje – leisti važiuoti tik viena kryptimi.
Eismas Palangos Vytauto gatvėje
© DELFI

Tokios idėjos šalininkas Palangos mero pavaduotojas Rimantas Antanas Mikalkėnas teigė, jog vienpusis eismas Vytauto gatvėje padėtų išspręsti nemažai problemų.

„Palangoje, Vytauto gatvėje, vasarą yra daug ir automobilių, ir dviratininkų, ir pėsčiųjų. Pastarųjų išvyti negalime, dviračių eismą taip pat skatiname, todėl lieka tik variantas kažkaip riboti automobilių eismą, kad visi sutilptų Vytauto gatvėje“, – aiškino vicemeras.

Jo teigimu, įvairios organizacijos, visuomenės atstovai yra pareiškę pageidavimų Vytauto gatvėje ne tik leisti važiuoti viena kryptimi, bet ir net ją visai uždaryti automobiliams.

„Tokių drastiškų priemonių imtis tikrai neketiname. Jei uždraustume eismą Vytauto gatve, tuomet reikėtų leisti automobiliams važiuoti kurortinėje dalyje esančiomis gatvelėmis – nuo Vytauto gatvės jūros link. Šią dalį saugome, kad būtų kuo mažiau eismo, tad Vytauto gatvės tikrai neuždarysime“, – dėstė R. A. Mikalkėnas.

Todėl, jo nuomone, realiausia Vytauto gatvės ruože tarp S. Dariaus ir S. Girėno bei, pavyzdžiui, Druskininkų gatvių leisti važiuoti tik viena kryptimi.

Taip esą viena eismo juosta būtų laisva, joje būtų galima statyti automobilius, ja galėtų važiuoti dviratininkai, kurie dabar nebeišsitenka ant šaligatvių, nes jais vaikšto minios pėsčiųjų.

„Vairuotojai įvažiuotų į Vytauto gatvę, judėtų ja, pasuktų į Druskininkų gatvę, tada pasiektų Ganyklų gatvę, kad galėtų išvažiuoti iš miesto. Taip susidarytų toks žiedas, kuriuo ratu ir būtų organizuojamas eismas“, – tvirtino Palangos vicemeras.

Tačiau, anot jo, pirmiausia tokią eismo organizavimo schemą turėtų įvertinti specialistai. Jie turėtų įvertinti transporto srautus ir atsakyti į klausimą, ar Vytauto gatvėje įmanoma organizuoti vienpusį eismą, ar gatvės, kuriomis bus nukreipiami automobiliai, atlaikys jų srautą.

„Negalime tiesiog eksperimentuoti, nes organizuoti vienpusį eismą Vytauto ir Ganyklų gatvėmis nemažai kainuos, juk reikės pastatyti daug naujų kelio ženklų. Faktas tas, kad nebus taip, jog nieko nedarysime, pokyčiai reikalingi, tačiau lemiamą žodį turi tarti ekspertai“, – tvirtino R. A. Mikalkėnas.

Jis patikino, kad šią vasarą vienpusio eismo Vytauto gatvėje tikrai nebus, nes nespėta pasirengti tokiems pokyčiams.

„Tačiau kitą vasarą vairuotojai jau, matyt, turės būti atidesni“, – kalbėjo Palangos vicemeras.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Po rekonstrukcijos atidaromas Vilniaus oro uostas (12)

Ketvirtadienį Vilniaus oro uostas atnaujina savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo...

V. Putinas spaudžia Baltarusiją dėl Baltijos šalių (531)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas didina spaudimą Baltarusijai nukreipti naftos krovinių...

Ėmė griežčiau tikrinti remontuojamus kelius: už broką skyrė baudų (59)

Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos griežtina kokybės...

Ketvirtadienį po rekonstrukcijos atidaromas Vilniaus oro uostas (6)

Vilniaus oro uostas ketvirtadienį atnaujina savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo...

„airBaltic“ paskelbė pirmas penkias naujas 2018-ųjų vasaros kryptis (4)

Latvijos oro linijos „ airBaltic “ skelbia pirmąsias kryptis 2018-ųjų vasaros sezonui,...

Top naujienos

Perspėja: šių specialistų Lietuvoje jau ieškoma masiškai (318)

Nors valdžios atstovai vis kartoja, kad mokytojų skaičius Lietuvoje turi mažėti, situaciją darbo...

Naujoji Mokesčių inspekcijos vadovė žada išieškoti daugiau mokesčių (198)

„Šuniui uodegą geriau iš karto nukirsti, negu kapoti kelis kartus“, – apie būsimas...

Tragiška avarija Trakų rajone: susidūrė trys automobiliai, žuvo žmogus papildyta 7.41 (36)

Ketvirtadienį 06.41 valandą ryte Bendrajame pagalbos centre skubios pagalbos telefono numeriu 112...

Apklausa: gyventojai abejoja dėl koalicijos ateities (54)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos koalicija su socialdemokratais Lietuvos...

Kas apsaugos mūsų darbo vietas? (16)

JAV ir Europos politikos lyderiai nerimauja dėl kokybiškų darbo vietų likimo. Ta proga jiems...

Ateities perspektyvos: protingėjantys automobiliai ir kvailėjantys vairuotojai (14)

Jeigu jūsų automobilis geba kritinėje situacijoje sustoti ir mato aplinką geriau, nei jūs pats,...

J. Arlauskaitė – Jazzu rengiasi išleisti poezijos knygą (15)

Besirengdama savo ir Leono Somovo koncertams Kaune ir Vilniuje DELFI TV konferencijoje...

Po rekonstrukcijos atidaromas Vilniaus oro uostas (12)

Ketvirtadienį Vilniaus oro uostas atnaujina savo veiklą po 35 dienas trukusios kilimo ir tūpimo...

„Real“ futbolininkai antrą kartą pranoko „Barceloną“ ir iškovojo Supertaurę (3)

Ispanijos Supertaurės atsakomose rungtynėse Madrido „Santiago Bernabeu“ stadione vietos klubas...

Pakistanietis turi ką papasakoti apie gyvenimą Lietuvoje (18)

Į Lietuvą pakistanietis elektronikos inžinierius Muhammadas Rohanas atvyko patartas dėdės ir...