Tiesa, kol kas tėra bendrovės „Kelprojektas“ parengtas pirminis projektas. Šiuo metu miesto valdžia laukia visuomenės nuomonės tuo klausimu.

„Nepaisant po aplinkkelio nutiesimo sumažėjusių transporto srautų, vasarą miesto centre eismas yra gana intensyvus – daug žmonių, daug dviratininkų ir pakankamai automobilių. Būtent todėl ir svarstoma vienpusio eismo idėja“, – galimų permainų motyvus paaiškino projektą užsakiusios bendrovės „Palangos komunalinis ūkis“ direktorius Konstantinas Skierus.

Remiantis minėtu projektu, Vytauto gatvėje nuo Druskininkų gatvės planuojamas vienpusis eismas. Jis tęstųsi iki sankryžos su S. Dariaus ir Girėno gatve. Kitaip sakant, nuo garsiosios „Dviejų brolių“ parduotuvės šiaurinėje kurorto dalyje iki Gintaro muziejaus parko pietinėje.

Automobiliams skirtos eismo juostos plotis numatomas 3,30 m pločio, ir ji būtų gatvės viduryje.
Šios „vienpusės“ atkarpos ilgis – 2,1 km. Kuria kryptimi – pietine (Klaipėdos) ar šiaurine (Šventosios) būtų įvestas vienpusis eismas, irgi dar neaišku – tą taip pat tikimasi sužinoti išklausius visuomenės atsiliepimus ir pastabas. Bet kokiu atveju priešinga kryptimi automobiliams tektų važiuoti lygiagrečiai einančiomis Plytų, Ganyklų, Maironio, Senamiesčio bei kitomis gatvėmis.

Kairėje Vytauto gatvės pusėje išilgai važiuojamosios dalies krašto planuojamos automobilių stovėjimo vietos. Tam skirta 2 metrai gatvės.

O štai dešiniojoje gatvės pusėje numatyta dvipusiam dviratininkų eismui skirta dalis. Dviračių taką nuo važiuojamosios dalies planuojama atskirti specialiais ribotuvais. Šio tako plotis – 3-5,4 m pločio.
Vytauto gatvėje vairuotojų dėmesiui atkreipti ir įspėti apie dviratininkų važiavimo trajektoriją susikirtimuose su šalutinėmis gatvėmis numatoma neslystanti raudonos spalvos danga.

K. Skierus tikisi, kad galutinis sprendimas bus priimtas šiais metais. Jei jis bus teigiamas, bus pradėta ieškoti finansavimo šaltinių, ir eismo pokyčiai pagrindinėje Palangos arterijoje būtų įgyvendinti iki 2017-ųjų vasaros sezono pradžios.