1990-aisiais, kai Brazilija atvėrė savo rinką importuotiems automobiliams, "AvtoVAZ" sugebėjo užtvindyti rinką už mažesnę kainą parduodamais tūkstančiais "Niva" ir "Lada" markių automobiliais, nors importo muitas tais laikais siekė net 85 proc. Tačiau 1995 metais Rusijos bendrovė pasitraukė iš Brazilijos, nes buvo išbraukta iš sąrašo bendrovių, kurioms buvo leista mokėti mažesnį importo muito mokestį.
Brazilijos verslininkas tvirtina, jog jo Brazilijoje pagamintas "Niva" automobiliai kainuos ne daugiau kaip 16-17 tūkstančių realų (8400-8900 JAV dolerių).
Automobilių žurnalai tvirtina, jog "Niva" yra pernelyg lėtas, sunkus ir triukšmingas automobilis, tačiau jie pripažįsta, kad kelyje ši mašina pasirodo puikiai.
Įtakingas Didžiosios Britanijos automobilių žurnalas "What Car" pavadino "Niva" "žemės ūkiui skirtu automobiliu". Brazilijos verslininkas per pirmuosius gamyklos darbo metus ketina pagaminti keturis tūkstančius automobilių, o po dvejų metų per metus gaminti jau 17 tūkstančių mašinų.