Taip ir nerandant atsakymo, kas geriau vairuoja – vyrai ar moterys, dailiosios lyties atstovės drąsėja ir vairuoja vis daugiau ir skirtingesnių visuomeninio transporto priemonių. Dabar vilniečiai gali pamatyti ne tik jau akiai įprastą vaizdą – troleibusu keleivius vežiojančią moterį, bet ir moterį vairuojančią visuomeninį autobusą, taksi, o pora jų Vilniuje sėdo ir už visuomeninių mikroautobusų vairo.
© DELFI
Įprasta manyti, kad mikroautobusų vairuotojai įžūlūs ir nemandagūs, tačiau šių moterų darbdaviai tikina, kad vairuotojos verčia kolegas pasitempti ir tapti mandagesniais kelyje.

Mikroautobusais keleivius vežiojančios UAB „Dartoma“ direktorė Regina Petrokienė, nuo Naujųjų metų įdarbinusi pirmąją bendrovės vairuotoją moterį, DELFI sakė, kad ši moteris yra pirmoji, atėjusi ieškoti vairuotojos darbo įmonėje per 14 jos gyvavimo metų.

„Didelių skirtumų nepastebėjome, tik kad autobusiukas yra daug tvarkingesnis, švaresnis ir vairuotoja punktuali. Moteris gal turi didesnį atsakomybės jausmą“, – apie vairuotojos skirtumą nuo kitų vairuotojų sakė R. Petrokienė.

„Moterys gal bijo vyrų konkurencijos, vyrų kalbų ilsintis paskutinėse stotelėse“, – pašnekovė bandė paaiškinti, kodėl yra tiek nedaug moterų, norinčių dirbti vairuotojomis.

Bendrovės „Zigvalis“ direktorius Zigmas Kaleckas DELFI sakė, kad įmonėje dirba vienintelė mikroautobuso vairuotoja. Ji – bendrovės senbuvė, dirbanti kelerius metus. Pašnekovas sako, kad daugiau ir nebuvo moterų, norinčių dirbti mikroautobusų vairuotojomis, tačiau atėjusias mielai priimtų.

„Moterys turi nuolatinius savus klientus, kurie mėgsta su jomis važiuoti ir žino laiką, kada jos važiuoja. Be to, moterys gal ir bendrauja maloniau“, – skirtumų tarp vairuotojų pabandė surasti „Zigvalio“ direktorius.

Anot jo, per šios vairuotojos darbo metus nemalonių incidentų su keleiviais pavyko išvengti.

Z. Kaleckas sako, kad nedaug moterų, vairuojančių mikroautobusus yra dar ir dėl to, kad reikia gauti D kategorijos vairuotojo pažymėjimą.

UAB „Vilniaus autobusai“ generalinis direktorius Gintaras Nakutis DELFI sakė, kad moteris autobuso vairuotojos darbas vilioja dėl atlyginimo ir transporto priemonės manevringumo lyginant su troleibusais.

„Aš manau, kad lemia ir atlyginimas, ir moterų išdrąsėjimas, ir moterų charakteris, nes atėjusios kelios troleibusų vairuotojos sako, kad sunku vairuoti pririštam ir norisi daugiau laisvės, o autobusas turi daugiau laisvės“, – pasakojo G. Nakutis.

Autobuso vairuotojas vidutiniškai per mėnesį uždirba 2500 Lt neatskaičius mokesčių.

Pirmojo autobuso vairuotoja į „Vilniaus autobusus“ buvo priimta 2002 metais, šiuo metu jų dirba 20.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Lietuvos geležinkeliai“ nuomosis daugiau vagonų grūdų transportavimui (1)

Lietuvos grūdų perdirbėjams ir eksportuotojams skundžiantis, kad grūdų vežimo vagonų eismas...

Vidurio, pietvakarių ir pietryčių Lietuvoje eismo sąlygas sunkina rūkas

Antradienio rytą šiaurės rytų Lietuvoje dėl buvusio arba besitęsiančio lietaus valstybinės...

„Lietuvos geležinkeliai“ ketina sujungti dvi antrines įmones (6)

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ketina reorganizuoti antrines įmones Geležinkelio...

Kinija vėl paleis kursuoti greičiausius pasaulyje traukinius (9)

Kinija ruošiasi vėl paleisti kursuoti greičiausius pasaulyje traukinius, išvystančius iki 350...

Vilniaus oro uosto tako remontas – tik pradžia (66)

Laiku baigtas Vilniaus oro uosto tako remontas buvo tik pradžia – per artimiausius kelerius metus...

Top naujienos

Gilyn į Rusiją. Vaizdas pro langą į Europą: Baltijos regionas Kremliui – tik viena jo baisios strategijos detalė (38)

Su rusų ekonomistu, žurnalistu Dmitrijumi Travinu DELFI susitiko Europos universitete Sankt...

Paėmusieji būsto paskolas viliojami galimybe sutaupyti nemenką sumą (38)

Tūkstančiai šalies gyventojų įsigydami nuosavą būstą skolinosi pinigų iš bankų....

Oftalmologė perspėja: jei nieko nekeisime, mūsų vaikai ligos neišvengs (2)

Mūsų darbas ir poilsis dažniausiai susiję su informacijos apdorojimu – analizuojame ataskaitas,...

Sankcijų Kryme ir Donbase sulaukęs asmuo tapo Rusijos pasiuntiniu JAV

Pirmadienį, rugpjūčio 21 d., Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas paskyrė Anatolijų Antonovą...

Blogiausia prognozė išsipildė: ledo slinkimas paspartėjo (26)

Prognozuojama, kad Grenlandijos ledynai artimiausiais metais tirps sparčiau, nors pastaruoju metu...

„Alfa Romeo Stelvio“: perėja į vairuotojo pasaulį (3)

2757 metrų aukštyje Italijos kalnuose, netoli Šveicarijos, esanti perėja, kurioje – net 48-ių...

Azija kuria savo pasaulio tvarką (110)

Pastaruoju metu daug pasakyta apie tai, kaip Donaldo Trumpo administracijos politika kertasi su tuo,...

Orai: pajusime tikrą rudens alsavimą (18)

Iki pat savaitės pabaigos šalyje išsilaikys gaivūs orai , dažnai varvės dangus, įsismarkaus...

Traukinys Maskva-Vladivostokas: lietuviai juo vyko, tikėdamiesi nuotykių ir problemų (281)

Šią vasarą aš – Tadas, ir mano brolis Mantas, atostogoms nusprendėme pasirinkti kiek...

Geriausi pusryčiai norintiems sulieknėti (5)

Norintys mesti svorį gali lengviau atsikvėpti – šį kartą nereikės valgyti nieko neįprasto. Ir...