„Iš pradžių potencialūs klientai, turintys ilgamečius tiekėjus, į mus žiūrėjo nepatikliai. Ištyrę rinką nusprendėme investuoti į gamybos standartizavimą ir naujas technologijas, tai mums leido optimizuoti savo veiklą“, - teigia įmonės generalinis direktorius Edvardas Radzevičius.

Buvo sukurtas pardavimo ir aptarnavimo tinklas, kuris šiuo metu apima 90 proc. Vakarų Europos valstybių. Įmonė taip pat pradėjo tiesiogiai bendradarbiauti su tokiais transporto pramonės gigantais, kaip „Mercedes Benz“ ir „Volkswagen“.

„Laikydamiesi savo plėtros plano šiemet pradėjome tiekti autobusus Jungtinės Karalystės ir Prancūzijos užsakovams. Per pirmąjį 2012 m. ketvirtį klientams jau išsiuntėme 27 proc. daugiau automobilių nei 2011 m. tokiu pačiu laikotarpiu“, - sakė E. Radzevičius.

Pernai beveik dvigubai išaugo pagamintų autobusų kiekis – nuo 97 vnt. 2010 m. iki 154 vnt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)