Esą dėl didžiulės konkurencijos, vežėjai negali didinti kainų klientams. Lapkričio viduryje plėsti mokamų kelių tinklą planuoja ir Rusija.

Nuo lapkričio mėnesio per 300 papildomų kilometrų Baltarusijos kelių įtraukti į elektroninę kelių rinkliavos sistemą. Tai reiškia, kad ir Lietuvos vežėjų išlaidos išaugs, gabenant krovinius į ar per Baltarusiją.

Tačiau vežėjų asociacijos Linava prezidentas Erlandas Mikėnas sako, kad vis daugiau kelių apmokestina ne tik Baltarusija. Tai nuo lapkričio 15 dienos planuoja daryti ir Rusija.

Mokamų kelių kilometrus ilgina ir Vakarų šalys. Pavyzdžiui, Lenkija kas pusmetį plečia šį tinklą. Tačiau labiausiai nuo Rusijos embargo nukentėjęs logistikos sektorius augant rinkliavoms patiria ir daugiau nuostolių.

Vežėjai sako, kad klientų, vežančių prekes į Rusija liko nedaug, todėl siekdami juos išlaikyti, kainų kelti negali.

Be to, sunku konkuruoti su kaimyninėmis šalimis, kur sunkiasvoriam transportui taikomi mažesni techninės apžiūros bei privalomojo draudimo mokesčiai.