Lietuvos civilinės aviacijos administracijos (CAV) duomenimis, lyginant su 2010 m., pernai „Ryanair“ Lietuvoje aptarnavo 8 procentiniais punktais daugiau reguliarių skrydžių keleivių – iš viso 43 proc. Antroje vietoje liko Latvijos oro linijų bendrovė „airBaltic“, kurios keleivių skaičius pernai sumažėjo 5 punktais iki 11 proc. Trečioje vietoje – Vengrijos pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Wizzair“, kuri pernai grįžo į Lietuvos rinką ir užėmė 9 proc. rinkos.

„Vengrijos aviabendrovė „Wizzair“ užėmė laisvą nišą, kai 2010 m. spalį buvo sustabdyta „Star1 Airlines“ veikla, – rašoma Lietuvos CAV apžvalgoje.

Skandinavijos SAS pernai užėmė 7 proc. Lietuvos rinkos, Vokietijos „Lufthansa“ – 6 proc.

CAV vertinimu, Lietuvos aviabendrovės „Small Planet Airlines“ užimama reguliarių skrydžių rinkos dalis, lyginant su 2010 m., sumažėjo nuo 9 iki 0,01 proc., nes pernai buvo tik vienas reguliarus bendrovės skrydis į Tenerifę. Kiti bendrovės skrydžiai buvo užsakomieji.

Lietuvos reguliariųjų skrydžių rinkoje konkuravo ir Suomijos „Finnair“, Čekijos „Czech Airlines“, Estijos „Estonian Air“, Lenkijos LOT, Norvegijos „Norwegian Air Shuttle“, Rusijos „UTair Aviation“, Ukrainos „AeroSvit Airlines“, Airijos „Aerlingus“, Austrijos „Austrian Airlines“, Belgijos „Brussels Airlines“, Švedijos „Skyways Express“ ir naujos bendrovės Lietuvos rinkoje – Rusijos oro vežėjai „Transaero“, „Russline“, „IrAero“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją