Paskola bus skirta toliau vystyti nutiestą „Rail Baltica“ europinę geležinkelio vėžę (1435 mm) nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno bei statyti naują liniją nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.

Šiomis lėšomis taip pat bus finansuojamas atkarpos nuo Vilniaus iki sienos su Baltarusija, aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai ir Kaišiadorių-Radviliškio linijos elektrifikavimo projektai, vykdomi kiti infrastruktūros darbai, skirti didinti Rytų-Vakarų transporto koridoriaus pralaidumą.

Lietuvos geležinkelių infrastruktūros modernizavimas yra iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ iš NIB skolinasi nacionalinei daliai finansuoti.

Iš Šiaurės investicijų banko imama paskola – jau penktoji nuo 2009 metų. Bendra ankstesnių paskolų suma siekia 216 mln. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)