Bendrovė aiškina, kad šioje situacijoje galima kaltinti tik prastas oro sąlygas Stambule. Jos nepriklauso nuo vežėjo, tad vienintelis dalykas, ką jis gali pasiūlyti – tai vėlesnis skrydis. Kompensuoti keleivių patirtų papildomų išlaidų bendrovė neketina.

Į DELFI redakciją Algimantas Šlažys paskambino jau būdamas lėktuve. Jis pasakojo buvo nemaloniai nustebintas, kad vietoje tiesioginio skrydžio į Stambulą jam, kartu su penkiais kitais keleiviais teks skristi per Rygą. Dėl to gali žlugti tolimesni kelionės planai.

„Lėktuvas Rygoje išleido dalį keleivių, galbūt įsodins kitus, tuoj skrisime į Stambulą. „Atatiurko“ oro uostas tikrai dirba, taigi, turkai vietoje dviejų neužpildytų lėktuvų skraidina vieną, taip taupo pinigus“, – jau būdamas Rygoje žinutę parašė skaitytojas.

Jo įsitikinimu, tik nenorėdama kompensuoti tranzitinių keleivių išlaidų, tokią situaciją oro bendrovė vadina force majeure (lot. – „nenugalima jėga“).

„Reisai buvo sukeisti jau vakar, tik mums to niekas nepranešė. Dabar ieškosim naujų bilietų vietiniams skrydžiams Tailande, kadangi į tuos skrydžius, kuriems bilietus jau turim, nebespėjam dėl sukeisto skrydžio iš Stambulo į Bankoką“, – paaiškino A. Šlažys.

Vyriškio teigimu, „Turkish Airlines“ lėktuvų bilietai buvę brangesni nei kitų avialinijų. Tačiau kartu su kitais keleiviais juos rinkosi norėdamas „išbandyti taip reklamuojamas neva geriausių avialinijų paslaugas. Ir išbandėm...“, – neslėpė nusivylimo keliautojas.

Jis neatmetė galimybės, kad grįžę iš kelionės nukentėję keleiviai iš „Turkish Airlines“ bandys gauti kompensaciją už naujus bilietus, kuriuos dar tikisi nusipirkti Bankoke. Vis dėlto gauti kompensacijos jiems veikiausiai nepavyks.

„Turkish Airlines“ Vilniaus atstovybės generalinis direktorius Serkanas Binyaras DELFI patvirtino, kad du reisai iš Vilniaus ir Rygos buvo sujungti į vieną.

„Šiandien oro sąlygos Stambule yra ekstremalios. Dėl to daug skrydžių turėjome atšaukti, o kai kuriuos sujungti. Taigi vietoje to, kad atšauktume vieną iš dviejų skrydžių, pasitelkėme didesnį lėktuvą ir juo kartu skraidinome Vilniaus ir Rygos keleivius“, – sakė direktorius.

Jis pripažino, kad Stambulo oro uostas nėra uždarytas, tačiau dėl prasto oro jis nepajėgus aptarnauti visų skrydžių. Kad būtų atšaukta kuo mažiau skrydžių dalis jų esą ir buvo sujungti.

„Dėl oro sąlygų ir susidariusios situacijos jums reiktų pažiūrėti, ką praneša Turkijos laikraščiai arba pats galėčiau atsiųsti kelias nuotraukas. Mūsų bendrovė nemeluoja klientams“, – tikino S. Binyaras.

Jo teigimu, vadovaujantis tarptautinėmis aviacijos taisyklėmis, susidarius force majeure, oro linijos neatsako už keleivių nuostolius, tai yra jų atsakomybė. Tačiau „Turkish Airlines“ klientams esą pasiūliusi kelias alternatyvas ir vieną iš kurių klientai pasirinko.

Pasak S. Binyaro, bendrovė šiuo atveju neatsako už vėlavimus, jie nutiko dėl aplinkybių, kurios nepriklauso nuo bendrovės valios. Taigi, oro linijos esą neprivalo mokėti kompensacijų keleiviams.

Flightstats.com duomenimis, pirmadienį buvo atšaukta 230 bendrovės „Turkish Airlines“ skrydžių. Į Stambulo Atatiurko oro uostą atšaukti 128 skrydžiai, iš jo – 120.

Turkijos žiniasklaida praneša, kad pirmadienį Stambulą ir visą šalies šiaurinį regioną sukaustė gausiai iškritęs sniegas. Dėl to buvo uždarytos mokyklos, miestuose susidarė didžiulės spūstys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (46)