Lažybų operatorius „Orakulas“ keičia vardą į „OlyBet“

 (3)
Didžiausio Baltijos šalyse azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą. Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500 tūkst. eurų.
Saulius Petravičius
© OlyBet nuotr.

Prie iki šiol buvusių 7 „Olybet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Nuo bendrovės įsigijimo iki jos įtraukimo į bendrą „Olympic Entertainment Group“ veiklą užtrukome beveik dvejus metus. Iš anksto planuotais ir nuosekliais pokyčiais siekiame tapti lažybų ir internetinių lošimų rinkos lyderiu, panaudoti sukauptą patirtį ir teikti aukščiausio lygio paslaugas savo klientams“, – sako Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Pasak S. Petravičiaus, priimtų sprendimų bei įgyvendintų veiksmų tikslingumą rodo auganti užimama lažybų rinkos dalis. Nepaisant stiprėjančios konkurencinės aplinkos, 2016 m. „Orakulo“ rinkos dalis augo nuo 14 proc. iki 17 proc., šiemet ir toliau sėkmingai didėja, o sujungus prekių ženklus, „OlyBet“ rinkos dalis turėtų sudaryti apie 20 proc.

„OlyBet“ prekių ženklas turi stiprų prekių ženklo identitetą – dominuojančią raudoną spalvą ir lydinčią baltą, grafinius elementus, interjero detales bei šriftą. Prekių ženklo atnaujinimas apima ne tik eksterjerą – iškabas, langų vizualus, bet ir interjerą – baldus, stendus ir kita, dalyje vietų keičiamas ir patalpų išplanavimas, taip pat plečiamas paslaugų spektras.

„Visa apimančiu atnaujinimu siekiame, kad klientai atpažintų mūsų paslaugas teikiančias vietas net nematydami logotipo. Keliame tikslą, kad fizinės paslaugų teikimo vietos pačios iš savęs skleistų bendrą žinutę apie teikiamas paslaugas bei jų kokybę“, – sako Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas.

Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Stengiamasi, kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, todėl miestuose padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.

Pasak V. Romeikos, „Orakulo“ ir „OlyBet“ klientų portretai bei įpročiai šiek tiek skiriasi, todėl šiuo metu daug dėmesio skiriama tiesioginei komunikacijai informuojant apie pokyčius. Emocinis prisirišimas prie senojo prekių ženklo yra kompensuojamas aiškiu pozicionavimu ir prekių ženklo kuriama verte, racionalusis prisirišimas – platesniu paslaugų spektru ir didesnėmis galimybėmis. Taip pat plėtojama vidinė komunikacija, siekiant darbuotojus ne tik supažindinti su pasikeitimais, bet ir įtraukti juos į procesus, apmokyti.

2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją
 

Transportas

„Audi“ siūlo nemokamai atnaujinti automobilių programinę įrangą (16)

„Volkswagen“ koncernui priklausanti automobilių gamintoja „Audi“ siūlo nemokamai atnaujinti 850 tūkst. dyzelinių automobilių programinę įrangą siekiant sumažinti išmetamų teršalų kiekį, informuoja BBC.

Vilniaus valdantieji tikisi pritraukti „British Airways“ (18)

Vilniaus valdantieji siūlo skirti apie 2,1 mln. eurų naujos skrydžių krypties į vieną iš pagrindinių Londono oro uostų rinkodarai - svarstoma, kad pasiūlymas galėtų privilioti didžiausią britų vežėją „British Airways“. Lietuvos oro uostų atstovė sako, jog šis skrydis galėtų atsirasti jau kitų metų vasaros sezone, tačiau neatskleidžia, su kokiomis bendrovėmis oro uostai dabar derasi.

„Ryanair“ nustatė terminą „Brexit“ susitarimui dėl oro transporto (10)

„Ryanair“ nutrauks skrydžius tarp Didžiosios Britanijos ir Europos Sąjungos (ES), jeigu Londonas ir Briuselis iki kitų metų rugsėjo nesusitars dėl kelionių oro transportu sąlygų po „Brexit“.

Taksi paradoksas: važiuoji ten pat – moki skirtingai (57)

Kauno oro uostui tapus pagrindiniu šalies oro uostu, kone trigubai padaugėjo keleivių, kuriems vienu ar kitu būdu reikia arba pasiekti oro uostą, arba grįžti iš jo. Keleiviams suteikiama tikrai daug pasirinkimų, kaip jie nori keliauti: autobusais, taksi, išnuomotais automobiliais, naudotis pavežėjimo paslauga ir panašiai. Tačiau daugiausiai klausimų kylą dėl taksi kainų.

„British Airways“ ir „Iberia“ uždarė atstovybes Rusijoje (5)

Didžiosios Britanijos aviakompanija „British Airways“ ir jos partnerė Ispanijos „Iberia“ uždarė atstovybes Rusijoje – Maskvoje ir Sankt Peterburge.